معاون فرمانداری ویژه شهرستان آمل، از تامین اعتبار 66 میلیارد و700 میلیون ریال از محل بودجه سال 92 ستادحوادث پیش بینی نشده برای تکمیل 50 طرح عمرانی وخدماتی در این شهرستان خبر داد.

ˈعلی شعبانیˈ درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت: این اعتبار در جلسه توزیع اعتبارات ستاد حوادث شهرستان آمل در فرمانداری با حضور مدیران دستگاه های اجرایی تعیین تکلیف و به بخش هایی که در حوادث سال 92 دچار بیشترین خسارت شده اند ، اختصاص داده خواهد شد.

وی افزود: اعتباراختصاص داده شده به شهرستان آمل از محل ماده 10بودجه تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و پروژه های ماده 12 قانون بودجه تشکیل سازمان مدیریت بحران در سال 92 تامین شده است.

معاون فرمانداری ویژه آمل اضافه کرد: بیشترین سهم دریافتی از این اعتبارها به دو دستگاه راه وشهرسازی و جهاد کشاورزی شهرستان اختصاص داده شده است.

معاون فرمانداری ویژه آمل تصریح کرد: همه دستگاه های اجرایی شهرستان موظف شدند هر چه سریعتر نسبت به مبادله موافقت نامه، جذب اعتبارات تخصیصی و اجرای پروژه های تصویبی پیگیری و اقدامات لازم را به عمل آورند.

وی ادامه داد: با توجه به پایان سال مالی مسئولان امر جهت جذب اعتبارات تخصیصی و اجرای پروژه های عمرانی تا پایان تیرماه سال جاری فرصت دارند.

وی، مهمترین مشکل در جذب اعتبار را ضمانت های متقاضیان برای دریافت تسهیلات بانکی دانست و گفت: سختگیری بانک ها در جذب ضامن موجب به تاخیر افتادن در جذب اعتبار استانی می شود که مدیران باید به این امر توجه خاص داشته باشند.

اعتبار کلی سال92 شهرستان آمل که در کمیته برنامه ریزی این شهرستان تصویب شد بیش از 180 میلیارد ریال است.

شهرستان آمل دراستان مازندران حدود 400هزار نفر جمعیت دارد. ش
برچسب ها: اختصاص ، عمران ، آمل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.