کارشناس فوتبال گفت: از بین اعضای هیئت مدیره جدید فقط سه نفر به نام‌های نجف‌نژاد، منصور پورحیدری و مسعود معینی را می شناسم.

 محمد خرمگاه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: پورحیدری در کار مدیریت فعالیت کرده و امتحان خود را پس داده است، معینی هم جزو فوتبالیست‌های خوب بوده و فوتبال را به صورت آکادمیک کار کرده است و سابقه درخشانی در آموزش فوتبال دارد، نجف‌نژاد هم می‌تواند به نفرات جدید کمک کند.
 
خرمگاه در ادامه در خصوص مدیرعاملی افشارزاده افزود: افشارزاده در طی سال‌های زیاد جزو نفرات خوب کمیته المپیک بوده و سخت کار کرده است، در کمیته المپیک تمام کارها بر طبق برنامه صورت می‌گرفت اما باشگاه استقلال کمیته المپیک نیست و تمام کارها مخشخص نیست افشارزاده کار سخت و دشواری را پیش رو دارد.
 
وی در رابطه با انتخاب اعضای هیئت مدیره از شهرداری تصریح کرد: پشت این تصمیم‌گیری سیاستی است که با کمک این سیاست می‌توانند شرایطی به وجود آورند تا به تیم کمک مثبتی برسانند.
 
خرمگاه در پایان در مورد رقم اسپانسر استقلال نسبت به پرسپولیس که کمتر است خاطرنشان کرد: رقم کمتر شرایط تیم را سخت‌تر می‌کند که مدیریت باید با فکر خلاقانه بتواند در راستای بهبودی تیم حرکت کند.
 
انتهای پیام/
 

برچسب ها: خرمگاه ، استقلال ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار