مرکز فرماندهی ارتش لبنان از تجاوز هواپیماهای جنگی و شناسایی ارتش رژیم صهیونیستی به حریم هوایی مناطق مختلف جنوب لبنان خبر دادند .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان، مرکز فرماندهی ارتش لبنان از تجاوز هواپیماهای جنگی و شناسایی ارتش رژیم صهیونیستی به حریم هوایی مناطق مختلف جنوب لبنان خبر دادند .

 مرکز فرماندهی ارتش لبنان  روز دوشنبه تاکید کرد هواپیماهای جنگی و شناسایی رژیم صهیونیستی با پرواز  در ارتفاع پایین آسمان جنوب و دیگر مناطق لبنان ، بار دیگر حاکمیت این کشور و قطعنامه 1701 شورای امنیت سازمان ملل متحد را  نقض کردند .

 ارتش لبنان افزود یک فروند هواپیمای شناسایی رژیم صهیونیستی از فراز شهرک کفرکلا وارد حریم هوایی جنوب لبنان شد و چند ساعت اقدام به گشت زنی در آسمان مناطق هرمل ، بعلبک و ریاق کرد و سپس از طریق آسمان شهرک کفرکلا  به فلسطین اشغالی بازگشت .

 ارتش لبنان در این بیانیه  افزود 4 فروند جنگنده  ارتش رژیم صهیونیستی نیز از آسمان شهرک رمیش وارد حریم هوایی لبنان شدند و  به گشت زنی در آسمان مناطق مختلف این کشور پرداختند .

دولت لبنان بارها از اسرائیل به سبب  نقض حاکمیت لبنان و تعرض به حریم  هوایی ، زمینی و دریایی این کشور  و  نیز نقض آشکار  مفاد  قطعنامه  1701  شورای امنیت ، به سازمان ملل شکایت کرده است .

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار