فرمانده انتظامی چالدران از کاهش 96 درصدی قاچاق سوخت در چالدران با اجرای طرح‌های ویژه مبارزه با قاچاق کالا خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه ، احمد اسماعیل‌لو در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز چالدران که در سالن جلسات فرمانداری چالدران برگزار شد، اظهار داشت: برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز طرح‌های ویژه و خاصی در این شهرستان اجرایی شده است که در این راستا می‌توان به طرح انسداد مرزهای این شهرستان اشاره کرد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی چالدران نیز در این راستا همگام با سایر اعضای کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز با این پدیده شوم مبارزه می‌کند، تصریح کرد: در طول سال طرح‌های خاصی را برای این منظور اجرا می‌کنیم.

اسماعیل‌لو با اشاره به تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، افزود: تشدید مبارزه با قاچاق کالا امسال بیش از سال‌های گذشته مورد توجه قرار می‌گیرد.

فرمانده انتظامی چالدران با بیان اینکه در گذشته قاچاق سوخت در چالدران یکی از معضلات بود، گفت: این مشکل امروزه به طور چشمگیری کاهش یافته است.

اسماعیل‌لو اظهار داشت: در این راستا شاهد کاهش 96 درصدی قاچاق سوخت در چالدران هستیم که امید می‌رود این وضعیت امسال نیز بهبود یابد.

وی با بیان اینکه قاچاق کالا نیز به موازات قاچاق سوخت در این شهرستان کاهش یافته است، تصریح کرد: امید می‌رود امسال با اجرای طرح‌های ویژه‌ای در این زمینه، به نتایج قابل توجهی در زمینه کاهش قاچاق سوخت و کالا در این شهرستان برسیم/س

برچسب ها: چالدارن ، انتظامی ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.