دکتر محسنی بندپی از امضا تفاهم نامه‌ای با معاونت بهداشتی وزارت بهداشت به منظور تحت پوشش قرار دادن خدمات سطح یک بهداشتی در خدمات روستائیان و عشایر و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر خبر داد.

دکتر انوشیروان محسنی بندپی مدیر عامل بیمه سلامت ایرانیان در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این دولت تحت پوشش بیمه قرار دادن نزدیک به به ۵ تا ۶ میلیون ایرانی فاقد دفترچه بیمه است که با ایجاد شرایط بیمه کردن ثبت نام از این افراد از اول اردیبهشت ماه آغاز شده است. 

وی با بیان اینکه مردم شهرهای بزرگ تنها ۱۰ درصد هزینه بستری در بیمارستان‌های دولتی و روستائیان و عشایر و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر تنها ۵ درصد از کل هزینه بستریشان را پرداخت می‌کنند، افزود: تفاهم نامه‌ای با معاونت بهداشتی وزارت بهداشت امضا کردیم که طبق این تفاهم نامه برخی از خدمات بهداشتی یعنی ارتقاء بسته دارویی روستائیان افزایش خدمات بهداشتی و قرار دادن واکسن پنتاوالان در خدمات سطح یک روستایی و عشایر و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند و این خدمات را دریافت می‌کنند. 

محسنی بند پی خاطر نشان کرد: منابع این خدمات از اختصاص یک درصد از مالیات بر ارزش افزوده به حوزه سلامت تامین می‌شود که در حال حاضر در حال بررسی هزینه کردن این اعتبار برای این خدمات بهداشتی هستیم. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار