عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، با بیان اینکه محور صحبت‌ها امروز حول مذاکرات وین ۴ بود، گفت: با توجه به حضور عباس عراقچی سوالاتی پیرامون به نتیجه نرسیدن مذاکره و اینکه خطوط قرمز در مذاکرات چه چیزهایی است، مطرح شد که وی پاسخگوی این سوالات بود.

"محمدصالح جوکار" نماینده یزد و صدوق در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاری جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و حضور "سیدعباس عراقچی" مذاکره کننده ارشد هسته‌ای کشورمان در این کمیسیون، اظهار داشت: محور صحبت‌های امروز حول مذاکرات وین ۴ بود.   
 
وی ادامه داد: با توجه به حضور عراقچی سوالاتی پیرامون به نتیجه نرسیدن مذاکره و اینکه خطوط قرمز در مذاکرات چه چیزهایی است، مطرح شد که وی پاسخگوی این سوالات بود.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، تصریح کرد: عراقچی امروز تاکید  داشت که بحث موشک‌های بالستیک و سامانه دفاعی ایران در مذاکرات مطرح شد که این خلاف گام اولیه توافقنامه بود که مورد موافقت ما قرار نگرفت.   
 
جوکار در پایان خاطرنشان کرد: همچنین وی مطرح نکردن موضوع تعلیق انرژی هسته‌ای ایران را از سوی غرب نکته‌ای مثبت خواند و گفت: این مذاکرات با جدیت و حفظ حریم خطوط قرمز پیش خواهد رفت.   
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسيني
۰۶:۴۴ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام تنها راه مقابله با زياده خواهي غربيها اتحاد داخلي و يك صدائي مقامات عالي دولتي وسياسيون و فرمان پذيري از فرمايشات مقام معظم رهيري و اتكا به خداوند متعال و برنامه ريزي لازم به منظور استفاده از پتانسل و توان نيروهاي داخلي و بها دادن به دانشمندان هسته اي كشور و حمايت از آنان با شناخت كامل از شگردهاي دشمن مكار مي باشد زيرا هرگونه ضعف نشان دادن داخلي دشمن خبيث را گستاخ تر مي نمايد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۶:۳۲ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
آمریکا و نوکرانش مثل سگ هستند اگر جلوی آنها ضعف نشان دهیم وکوتاه بیایم آنها گستاخ تر خواهند شد ولی اگر نترسیم آنها از ما فرار میکنند
Iran (Islamic Republic of)
نظامي
۰۰:۵۵ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
توان دفاعي ايران قابل مذاكره نيست, سومين كشور جهان هستيم كه صنعت دفاعي مان توليد داخل است
Iran (Islamic Republic of)
خدارحمی
۲۲:۲۰ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
باسلام اگرجلوی دشمن کوتاه بیاییدهرروزیک بهانه جدیدمی گیرندخواهشا ازحقوق مردم دفاع کنید
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۱:۵۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
با این زیاده خواهی اونا بعیده به توافق برسیم.
مگه این که دولت یه امتیاز ویژه بشون بده که فکر نکنم بده.
آخرین اخبار