فیلم سینمایی «اشکان، انگشتر متبرک و چند داستان دیگر» در سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش در می‌آید.

به گزارش  حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، چهل و سومین برنامه سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش فیلم سینمایی «اشکان، انگشتر متبرک و چند داستان دیگر» ساخته «شهرام مکری» اختصاص دارد.

در این برنامه که دوشنبه 29 اردیبهشت از ساعت 17 در تالار استاد ناصری خانه هنرمندان ایران آغاز می‌شود، پس از نمایش فیلم، نشست نقد و بررسی با حضور «شهرام مکری» و «مجید برزگر» برگزار می‌شود.

«اشکان، انگشتر متبرک و چند داستان دیگر» اولین ساخته بلند «شهرام مکری» در بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به نمایش درآمد و موفق به کسب جوایزی چون دیپلم افتخار بهترین کارگردانی و همچنین برنده جایزه خلاقیت و استعداد درخشان در سومین جشن منتقدان سینمای ایران شد. این فیلم همچنین در تعداد زیادی از جشنواره‌های خارجی همچون پوسان، سائوپائولو، گرانادا، تفلیس، بمبئی به نمایش درآمد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده: دو دوست کور که قصد سرقت از یک جواهرفروشی را دارند، به دنبال یافتن نفر سومی برای همراهی در این کار هستند. در این بین این نفر سوم به طرز عجیبی و هنگامی که در اتاق هتل این دو نفر در حال خودکشی است با این دو نفر آشنا می‌شود.

سعید ابراهیمی‌فر، سینا رازانی، هوتن مکری، سیامک صفری و علا محسنی از بازیگران این فیلم هستند.

انتهای پیام/
برچسب ها: سینما ، خانه ، هنرمندان ، تالار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار