دبیر ستاد سرمایه‌گذاری آذربایجان‌شرقی از حمایت این ستاد برای سرمایه‌گذاران صنایع تبدیلی کشاورزی و معدنی در شهرستان اهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز  ، حسینی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: شهرستان اهر با قابلیت‌های ویژه در بخش کشاورزی و دامی و باغی، محلی مناسب برای سرمایه‌گذاری در ایجاد صنایع تبدیلی میوه و کنسانتره و فرآورده‌های لبنی و گوشتی بوده و این امر می‌تواند به علت تأمین مواد اولیه مورد نیاز این صنایع در سطح شهرستان، ضمن ایجاد اشتغال پایدار برای منطقه، توجیه اقتصادی مناسبی را نیز برای سرمایه‌گذاران فراهم کند.‌

وی به دیگر قابلیت‌های این شهرستان در حوزه معدن نیز اشاره کرد و افزود: این شهرستان با معادن غنی مس، طلا، سنگ‌های تزئینی و ... ظرفیت لازم را نیز برای سرمایه‌گذاری داشته و در‌ این زمینه با هماهنگی انجام شده آمادگی داریم زمین مورد نیاز را در شهرک صنعتی اهر برای این گونه طرح‌ها فراهم کنیم.

حسینی افزود: باید با شناسایی سرمایه‌گذاران، افرادی که دل در گرو تولید داشته و سرمایه و تخصص کافی در زمینه اجرای طرح‌های تولیدی و صنعتی دارند زمینه را برای فعالیت‌های این گونه افراد فراهم کنند تا بتوانیم گام‌های عملی برای رونق اشتغال و سرمایه‌گذاری در منطقه برداریم.

وی به دست‌اندرکاران تأکید کرد: باید با برنامه‌ها و ساز و کارهای لازم زمینه را برای فعالیت سرمایه‌گذاران راغب به فعالیت در شهرستان اهر فراهم کنیم که تلاش در این جهت بزرگ‌ترین خدمت به مردم منطقه برای رونق اقتصادی است.
 
انتهای پیام/ش/ن
برچسب ها: صنایع ، تبدیلی ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.