مدير گروه فرهنگ و معارف شبكه تهران گفت: برنامه زنده "تا نيايش" با ساختار و محتوا جديد از اواخر خردادماه بر روي آنتن مي‌رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، ، سعيد سلطاني مدير گروه فرهنگ و معارف شبكه تهران با بيان اين مطلب افزود: برنامه تا نيايش در سال جديد با تغييرات زيادي همچون افزايش زمان برنامه ،  تغيير دكور ، تبين موضوعات جديد در حوزه دين و... پخش خواهد شد.

اين برنامه به صورت هفتگي با هدف پاسخگويي به پرسش هاي ديني مخاطبان ، تبين زندگي ديني ، ترويج فرهنگ نماز جماعت و اول وقت نماز، بسط و نشر فرهنگ دعا و نيايش ، معرفي امامزاده ها و مساجد فعال تهران، انتشار فرهنگ شهادت و ترويج ارتباط بيشتر با شهدا و.... از شنبه تا پنج شنبه به غير از جمعه ها و ايام تعطيل قبل از اذان ظهر پخش مي شود و مجريان اين برنامه مجيد يراق بافان همراه با كارشناسان آقا و محبوبه عزيزي  همراه با كارشناسان خانم خواهند بود.

برنامه "نيايش" روزهاي شنبه به موضوع دين  و اقتصاد ، يكشنبه ها پاسخگويي به سوالات ها شرعي مخاطبان ،دوشنبه ها دين و زن سه شنبه ها دين و عبادت ، چهارشنبه ها  دين و جوانان ، پنج شنبه ها دين و حيات جاويد  مي پردازد.

برنامه ظهرگاهي تا نيايش  (هر روز  به غير از جمعه ها و روزهاي تعطيل) به صورت زنده قبل از اذان ظهر از شبكه تهران پخش مي شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: معارف ، نیایش ، محتوا ، دعا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار