فرماندار شهرستان خاش با اشاره به اینکه در تمام نقاط این شهرستان بویژه حاشیه تفتان ظرفیتهای بالقوه ای در حوزه گردشگری وجود دارد گفت: رونق صنعت گردشگری اقتصاد این منطقه را شکوفا و متحول می کند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران زاهدان .، محمداکبر چاکرزهی روز شنبه در جریان بازدید از توانمندی های کشاورزی، دامداری و گردشگری دهستان سنگان و روستاهای حاشیه تفتان، ترشاب، چاه سم و چهزار افزود: وجود قله و کوه آتشفشان نیمه فعال تفتان با چهار هزار و 50 متر ارتفاع (بام شرق ایران) و زیباییهای کم نظیر دامنه و حاشیه این کوه زمینه بسیار مهمی برای توسعه گردشگری است.

وی تصریح کرد : خداوند را شاکریم که مواهب طبیعی و ارزشمند و آیات و نشانه های ذات بزرگ و پرشکوه احدیت را به ما ارزانی داشته و از این بابت باید در مقابل عظمت باریتعالی سرتعظیم و شکر فرودآوریم.

وی تاکید کرد: باید از این همه ظرفیت و گنجینه بزرگ به بهترین نحو بهره گیریم.

وی عنوان کرد : حمایت دولت از سرمایه گذاران در بخش گردشگری سبب رونق این صنعت در منطقه شده و در زندگی، اقتصاد و معیشت مردم نیز اثرات مطلوبی داشته است.

وی تصریح کرد: تمامی موانع در مسیر اجرای طرحهای گردشگری تفتان و شهرستان خاش باید برداشته شود و مسوولان دست اندرکار با مردم بویژه سرمایه گذاران همکاری و مساعدت داشته باشند.

      انتهای پیام/س

برچسب ها: رونق ، اقتصاد ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.