تاخیر سخنرانی "سید عباس صالحی"، معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دلیل جبهه‌گیری‌های احتمالی پیرامون هشتمین جشنواره شعر فجر اولیه خبر حاشیه‌ای افتتاحیه این جشنواره ادبی به حساب می‌آید.

به گزارش خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران، "سیدعباس صالحی"،معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دلیل جبهه گیری‌های احتمالی پیرامون مراسم افتتاحیه هشتمین جشنواره شعر فجر به دنبال درخواست مجری برنامه برای ادای صحبت‌هایی درباره جشنواره و نظرش پیرامون رعایت اصل چند صدایی در شعر، با تاخیری کوتاه به سخنرانی پرداخت. 

صالحی که نسبتا از ابتدای مراسم افتتاحیه هشتمین جشنواره شعر فجر در محل برگزاری این مراسم حضور یافته و به گفته خود آمده بود تا شعر شاعران را بشنود، به دنبال درخواست مجری برنامه‌ برای ادای صحبت‌هایی از سوی معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاخیر بر روی سن رفته و شروع به سخنرانی کوتاهی کرد.
 
گفتنی است، که از حواشی دیگر افتتاحیه هشتمین جشنواره شعر فجر می‌توان به بیان جمله‌ای از "افشین علا" با این مضمون که "غزل معروف سیمین بهبهانی "دوباره می‌سازمت ای وطن" به شعر ملی ما پهلو می‌زند" اشاره کرد.
 
لازم به ذکر است که تشویق "فاضل نظری" با بیان کلماتی همچون "براوو"، "آفرین" و "احسنت" از سوی حضار در زمان شعر خوانیش از حواشی دیگر افتتاحیه هشتمین جشنواره شعر فجر به شمار می‌آید.

 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار