شهردار شهرکرد از کسب رتبه نخست این شهرداری در زمینه خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی در سال 93 خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،نورالله غلامیان‌دهکردی، اظهار کرد: براساس بررسی‌های ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی این استان، شهرداری شهرکرد در کمیته پشتیبانی و خدمات، رتبه اول در این زمینه را کسب کرد.

وی افزود: آماده‌سازی عمومی شهر، ارائه تسهیلات و امکانات، تأثیرگذاری در تنظیم و آرامش بازار، فرهنگ‌سازی در جهت اکرام و رضایت‌مندی حداکثری میهمانان نوروزی و اجرای برنامه‌های جانبی برای مدیریت اوقات فراغت مسافران و شهروندان از جمله دلایل دیگر این انتخاب از سوی ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی استان در سال 93 بوده است.

غلامیان‌دهکردی تصریح کرد: شهرداری شهرکرد برای رفاه حال مسافران نوروزی سعی کرد تمام امکانات خود را برای ارائه تسهیلات به گردشگران و مسافران بسیج کند و به همین منظور از 15 اسفند‌ماه سال گذشته با تشکیل ستاد تسهیلات سفر نوروزی، تلاش شبانه‌روزی برای فراهم کردن شرایط لازم برای سفر خاطره‌انگیز مسافران را آغاز کرد.

شهردار شهرکرد گفت: مجموعه این شهرداری در ایام نوروز به منظور خدمت‌رسانی به مسافران با حضور دائمی در ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری از هیچ کوششی برای رفاه بیشتر مسافران و شهروندان فروگذار نکردند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌های اصلی شهرداری شهرکرد، تأمین زمینه‌های رفاه و آسایش شهروندان است که در این زمینه طی سال جاری اقدامات مطلوبی انجام شده است.

وی بیان داشت: کسب رضایتمندی شهروندان و مسافران اولویت اصلی شهرداری شهرکرد است و ما در تلاش هستیم با توجه به نزدیک شدن فصل مسافرت‌های تابستانی زمینه را برای جذب و ماندگاری بیشتر مسافران به استان چهارمحال و بختیاری را فراهم کنیم.

انتهای پیام/م
برچسب ها: شهرداری ، شهرکرد ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.