وزیر راه و شهرسازی در بازدید از روند اجرایی بزرگراه اهر – تبریز برتلاش مضاعف این وزارتخانه در جهت تسریع در اجرای این بزرگراه تأکید کرد و افزود: با مطالعاتی که از سوی همکاران و کارشناسان بر روی این جاده انجام شده یکی از جاده های پرحادثه خیز می باشد تلاش جدی داریم دراین خصوص اقدامات اساسی در اجرای این پروژه انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، عباس آخوندی گفت: با پی گیری های انجام شده و بحث هایی که با نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی در روزهای گذشته درخصوص این پروژه انجام شده مقدار قابل توجهی قیر به این پروژه اختصاص یافته که در مسیرهایی که زیرسازی انجام شده مورد استفاده قرار گیرد.

وی، افزود: زیرسازی 30کیلومتر از بزرگراه اهر – تبریز انجام شده و با اختصاص قیر مورد نیاز در اجرای این پروژه تسریع خواهد شد تا درآینده شاهد کاهش تلفات جاده ای دراین منطقه باشیم.

آخوندی گفت: باید از وعده های بدون پشتوانه پرهیز کنیم و در مورد اختصاص منابع مالی جدید برای اجرای قطعات این پروژه تمامی تلاش خود را خواهیم کرد اما قول بیهوده نمی دهم.

وزیر راه و شهرسازی در خصوص زیرساختهای تخریب شده در زلزله ارسباران گفت: اکثر زیرساختهای ارتباطی در دو سال گذشته بازسازی شده و بخش اندکی باقی مانده نیز با مصوبه هیئت وزیران و هماهنگی سیستم بانکی تأمین مالی شده که به زودی اجرا خواهد شد.

این مقام ارشد وزارت راه و شهرسازی در خصوص کمک به عمران شهری و شهرداریها گفت: منابع مستقیمی در این خصوص نداریم اما تلاش می کنیم با توانمندیهای فنی و مهندسی و سایر منابع به شهرداری کمک کنیم.

وزیر راه و شهرسازی در پایان در خصوص قطعه دوم اهر – تبریز گفت: در تلاشیم تا با تعریف منابعی برای این بزرگراه به مناقصه و پیمانکار آن مشخص و عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

 انتهای پیام/س

برچسب ها: بزرگراه ، اهر ، تبریز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.