رییس فدراسیون فوتبال گفت: لغو قرارداد فدراسیون با شرکت آل اشپورت، تولید کننده لباس تیم ملی فوتبال صحت ندارد زیرا که کیفیت لباس های این شرکت مطلوب است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ علی کفاشیان در حاشیه بر گزاری مجمع انتخاباتی هیات فوتبال افزود: برای انتخاب اسپانسر تیم ملی گزینه های فراوانی وجود داشت که آل اشپورت در این زمینه از همه بهتر بود و به همین دلیل قرارداد با این شرکت بسته شد.

وی در خصوص هیات مدیره جدید باشگاه های استقلال و پرسپولیس نیز گفت: مدیریت های جدید حاکم بر این دو باشگاه سیاست خاص خود را دارند و باید به شکل مطلوب از آنها حمایت شود تا زمینه موفقیت هر چه بیشتر این دو تیم پر طرفدار فراهم شود.

رییس فدراسیون فوتبال ادامه داد: امیدوارم هیات مدیره جدید این دو باشگاه در زمینه های مختلف عملکرد مناسب داشته باشند تا سایر باشگاه ها نیز از آنها الگو برداری کنند و زمینه رشد فوتبال کشور ایجاد شود.

کفاشیان در خصوص نحوه نظارت بر قراردادهای بازیکنان فوتبال افزود: امسال این موضوع برعهده مدیران عامل باشگاه‌ها است تا بر اساس سیاست‌های تبیین شده عمل کنند.

وی گفت: اگر مدیرعاملی سیاست را نقض کند و بیش از بودجه باشگاه پرداختی داشته باشد و یا پرداخت‌ها دارای نوسان بالا باشد، حتما بررسی و برخورد می شود.

وی در خصوص تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش بیان کرد: در صورت برطرف شدن مشکل مالی فدراسیون با سرمربی تیم ملی به طور قطع قرارداد تمدید می شود.

رییس فدراسیون فوتبال در ادامه به مطلوب بودن وضعیت تیم ملی فوتبال بانوان کشور اشاره کرد و افزود: برای این تیم برنامه ریزی های مناسبی انجام شده تا در مسابقات آسیایی و جهانی شاهد درخشش دوباره بانوان فوتبالیست ایرانی باشیم.

وی در خصوص حمایت مالی و تشویق بازیکنان تیم ملی نیز افزود: امید است بتوانیم حضوری شایسته در جام جهانی 2014 برزیل داشته باشیم و به طور حتم در صورت کسب موفقیت در جام جهانی جوایزی خوبی به بازیکنان اهدا می شود.

رییس فدراسیون فوتبال ضمن ابراز خرسندی از برگزاری مناسب انتخابات هیات فوتبال فارس گفت: خوشبختاته به واسطه تلاش های انجام شده توسط اداره کل ورزش و جوانان فارس و دست اندرکاران هیات فوتبال، مجمعی سالم و بدون حاشیه برگزار شد.

وی ادامه داد: امیدوارم تمام کاندید های هیات فوتبال فارس همکاری لازم را با غلامعلی هنرپیشه رییس جدید این هیات داشته باشند تا بدین وسیله شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر فوتبال در این استان باشیم.

رییس فدراسیون فوتبال همچنین گفت: فدراسیون با توجه به فعالیت های زیربنایی مطلوبی که در این استان به ویژه در طرح آسیا ویژن ، نوجوانان و جوانان انجام شده ،فارس را یکی از پایه های اصلی فوتبال کشور می داند.

کفاشیان افزود: اگرچه فارس در سال جاری نماینده ای در لیگ برتر فوتبال ندارد اما این موضوع نباید باعث رکود فعالیت های این استان شایسته شود زیرا که فارس توانایی ایستادن بر بلندای فوتبال کشور را دارد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: تکذیب ، لغو ، قرارداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.