رییس مرکز آموزشی درمانی کودکان شهرستان بندرعباس گفت : در راستای اجرای برنامه تحول نظام سلامت، بسته های حمایتی متعدد برای ماندگاری پزشکان متخصص در مناطق محروم این استان اجرا می شود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس عبدالمجید ناظمی با اشاره به اهمیت اجرای این برنامه و نقش آن در ارتقاء کمی و کیفی شاخصهای سلامت و خدمات درمانی در بیمارستان های دولتی افزود: با حمایت هایی که در این برنامه از حضور پزشکان متخصص در مناطق محروم انجام می شود، به طور یقین شاهد بهبود شاخصهای سلامتی و بهداشتی در این مناطق خواهیم بود.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید با اجرای برنامه تحول نظام سلامت گامی مهم در راستای اجرای عدالت در بخش سلامت برداشته، تصریح کرد: با اجرای این برنامه مهم شاهد کاهش هزینه های پرداختی از جیب مردم هستیم که این خود مساله ای بسیار مهم برای آرامش بیمار و خانواده وی است.

رییس مرکز آموزشی درمانی کودکان بندرعباس تاکید کرد: این مرکز این نیز در راستای این برنامه تمام تلاش خویش را برای بهبود و ارتقاء خدمات به بیماران انجام می دهد تا با مشارکت همه و حمایت دولت شاهد هرچه بهتر شدن شاخصهای سلامت در جامعه باشیم.

برنامه تحول نظام سلامت از نیمه اردیبهشت ماه همزمان با سراسر کشور در ۱۶ بیمارستان دولتی هرمزگان زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی این استان با یک هزارو ۱۵۰ تخت فعال آغاز شده است.

رایگان شدن زایمان طبیعی، خدمات پزشکی از جمله فیزیوتراپی و شیمی درمانی در بیمارستان های دولتی و کاهش هزینه های پرداختی بیماران بستری به ۱۰ با بیمه های شهری و پنج درصد با بیمه های روستایی از جمله بسته های حمایتی برنامه تحول نظام سلامت است. 
انتهای خبر/ش
برچسب ها: پزشکان ، حمایتی ، محروم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.