مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: کنگره آیت‌الله مشکینی ماه آینده در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ سید ناصر اسحاقی در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های کنگره آیت‌الله مشکینی در اردبیل افزود: زمان دقیق برگزاری این کنگره هنوز مشخص نیست اما بعد از برپایی کنگره بزرگداشت آیت‌الله مشکینی در شهر قم قرار است کنگره این عالم ربانی در اردبیل نیز با حضور علما، روحانیان و محققان برجسته کشور در خردادماه 93 برگزار شود.

وی تصریح کرد: در این کنگره علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به عنوان میهمان ویژه حاضر می‌شود و در کنار آن از سخنرانی محققان و پژوهشگران نظیر حجت‌الاسلام ری‌شهری و قاضی عسگر استفاده می‌کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل خاطرنشان کرد: در این کنگره دو مقاله علمی و پژوهشی ارائه می‌شود و شرکت‌کنندگان در آن دیدگاه‌های خودشان را در مورد ابعاد شخصیتی و زندگی آیت‌الله مشکینی رئیس فقید مجلس خبرگان رهبری تبیین می‌کنند.

اسحاقی اضافه کرد: قرار است پیام مقام معظم رهبری به این کنگره در زمان برگزاری کنگره آیت‌الله مشکینی قرائت شود و از بیانات معظم‌ا‌له در قالب این پیام استفاده کنیم.

وی بیان کرد: تلاش ما بر این است تا این کنگره علاوه بر قم در اردبیل نیز به عنوان استان پرورش‌دهنده این عالم ربانی به شکل شایسته و آبرومند برگزار شود و ادای دینی در حد وسع و توانمان نسبت به این مجاهد نستوه و یار صدیق امام، رهبری و انقلاب داشته باشیم.

انتهای پیام/س

برچسب ها: اردبیل ، کنگره ، آیت ، الله ، مشکینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.