عامل شهادت مامور انتظامی در خاش دستگیر شد

سرپرست فرماندهی انتظامی خاش از دستگیری شروری که در جیرفت استان کرمان مرتکب جرائم خشن شده و از مدت ها پیش فراری بود، در شهرستان مرزی خاش سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، ˈغلامرضا اربابیˈ اظهارکرد: در پی صدور نیابت قضایی ازسوی بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت با خبر شدیم شروری خطرناک که به اتهام سرقت های مسلحانه، حمل مواد مخدر، شرارت و به شهادت رساندن یک مامور انتظامی تحت تعقیب بوده در یکی از محلات خاش مخفی شده است.
 
وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله منابع اطلاعاتی را فعال کردیم و در تحقیقات مشخص شد متهم در منزلی مخفی شده است.
 
سرپرست فرماندهی انتظامی خاش ادامه داد: با اطلاعات به دست آمده دو گروه از پلیس آگاهی و یگان امداد پس از هماهنگی با مقام قضایی به مخفیگاه متهم وارد شدند و در عملیاتی غافلگیرانه او را دستگیر کردند.
 
اربابی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم تعدادی سلاح شکاری به همراه سه راس آهو شاخدار کشف شد که آهوهای کشف شده تحویل اداره محیط زیست شهرستان خاش شدند.

شهرستان مرزی خاش در فاصله 187 کیلومتری جنوب زاهدان قرار دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: شرور ، انتظامی ، خاش ، دستگیر ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۳۵ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
باید زودتر اعدام بشه که بقیه بدانند که استفاده از این مواد مجازات دارد و حمله به مامورین نیروی انتظامی گناهی نا بخشودنیست مگر این افسر جوان چه گناهی کرده بود که باید به خاطر شادی چند نفر ولگرد وحشی کشته شود .
United States of America
ناشناس
۱۹:۵۴ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
میبایست با اشرار بسیار قلطعانه برخورد شود تا امنیت جامعه تضمین شود
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۱۷:۱۹ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
خدا را شکر
آخرین اخبار