مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: اندیشه‌ورزی، دانش‌اندوزی و دینداری عناصر ضامن نقش‌آفرینی جوانان و دانشجویان در آینده است، بررسی نسبت جمعیت حوزه‌های انتخابیه به تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:


اندیشه‌ورزی، دانش‌اندوزی و دینداری عناصر ضامن نقش‌آفرینی جوانان و دانشجویان در آینده است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/2/27/2263625_425.jpg

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام به سی امین نشست سالیانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در شبه قاره هند تاکید کردند: اندیشه‌ورزی، دانش اندوزی، دینداری و پاکدامنی اصلی‌ترین عناصر برای تضمین نقش‌آفرینی جوانان و دانشجویان در آینده است.

زیاده خواهی غرب؛ مقاومت ایران / جای موشک‌های ایران زاغه است نه روی میز مذاکره!

هفتمین دور مذاکرات هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران با 6 کشور قدرتمند جهان در حالی روز گذشته به پایان رسید که به دلیل زیاده‌خواهی‌های غرب نتیجه‌ای در بر نداشت و نمایندگان ملت از تیم مذاکره کننده انتظار دارند زیربار این گونه دیکته‌های تحمیلی نروند. موضوع موشک‌های بالستیک ایران باید در گفتگوها بررسی شود.

افخم: امیدواریم مناسبات فی‌مابین تهران_دهلی تقویت شود
سخنگوی وزارت امور خارجه برگزاری موفقیت آمیز انتخابات سراسری هند را تبریک و با اشاره به مشارکت بیش از 66 درصدی مردم هند در انتخابات این کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران برگزاری این انتخابات پرشور را به مردم، دولت، احزاب و رهبران سیاسی بخصوص رهبران حزب بی. جی. پی تبریک می‌گوید.

جبهه ایستادگی تاکنون تصمیم قطعی برای برگزاری مجمع عمومی نگرفته است

سخنگوی جبهه ایستادگی گفت: تاکنون تصمیم قطعی برای برگزاری مجمع عمومی جبهه ایستادگی از سوی شورای عالی گرفته نشده است.

استرداد و محاکمه سران منافقین را پیگیری کنید

رئیس دستگاه قضایی عراق، امروز به دعوت "آیت الله آملی لاریجانی" به تهران سفر می‌کند و قرار است در این سفر چهار روزه علاوه بر دیدار با مسئولین قضایی کشور با رئیس جمهور، رئیس مجلس شورای اسلامی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت‌الله هاشمی شاهرودی و وزیر امور خارجه دیدار داشته باشد.

بسیج عشایر تداعی کننده میثاق جاودانه عشایر با انقلاب و آرمان امام راحل است
عشایر با کلمه مقاومت، تحمل و طاقت از قرن‌ها پیش آشنا و مانوس بوده ­اند، حال که به فرمان مقام معظم رهبری، اقتصاد مقاومتی سرلوحه برنامه­ های دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است عشایر غیور در نوک پیکان اجرای این مهم قرار دارند.

طلبه باید برای کسب رضایت الهی درس بخواند، نه به خاطر رسیدن به مقام‌های دنیوی
آیت‌الله نوری همدانی گفت: کسی بدون اخلاص به جایی نمی‌رسد و طلبه در درجه اول تنها باید برای کسب رضایت الهی و نزدیک شدن به امام زمان (عج) درس بخواند، نه به خاطر رسیدن به مقام‌های دنیوی.

دادستان خرمشهر مورد سوءقصد قرار گرفت/ وضعیت "باوی" نگران‌کننده نیست
یک منبع آگاه گفت: دادستان خرمشهر صبح امروز(شنبه) در حین عزیمت به محل کارش از سوی افراد ناشناس مورد سوء قصد قرار گرفت.

بررسی نسبت جمعیت حوزه‌های انتخابیه به تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی

مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، نسبت جمعیت حوزه‌های انتخابیه را به تعداد نمایندگان مجلس، مورد بررسی قرار داد.

نیمی از درآمد هدفمندی به پرداخت یارانه نقدی اختصاص دارد/مجلس بر چگونگی محاسبه حذف اقشار پردرآمد از لیست یارانه‌بگیران اصراری ندارد
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه بر اساس مصوبه مجلس نیمی از درآمد هدفمندی به پرداخت یارانه نقدی اختصاص دارد، گفت: دولت باید درآمد خود از محل اجرای هدفمندی یارانه‌ها طی یک سال را اعلام کند و بر این اساس نیمی از این درآمد را می‌تواند به بخش مردمی بپردازد و نخواهد توانست خارج از این چارچوب عمل کند.

چرا ظریف و اشتون نشست‌ خبری نداشتند؟
عضو ارشد هیئت مذاکره کننده هسته‌ای ایران تاکید کرد که همه طرف‌ها، خواهان پایان مذاکرات و دستیابی به توافق در مرحله کنونی مذاکرات هستند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار