نمایش "ناقوس‌ها برای چی ن به صدا درمی‌آیند؟ " به کارگردانی حسن وارسته و نویسندگی رحمت امینی از 28 اردیبهشت ماه در تالار حافظ به صحنه می‌رود.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، این نمایش براساس دو قصه فولکور چینی به نام‌های  "برف در چله تابستان " و " زن هر دم خیال "  نوشته رحمت امینی بازنویسی شده است. " ناقوس ها برای چی ن به صدا در می‌آیند؟ " با نگاهی کمدی به این دو قصه اجرا می‌شود و از ساختار و شیوه نمایش چین نیز بهره برده است.

آنا نعمتی، سیامک صفری و فرزین محدث بازیگران این نمایش هستند و هر کدام به ایفای چند نقش متفاوت در طول اجرا می‌پردازند. بهره‌گیری از شیوه اجرایی تئاتر چین، ساختار کمدی و قصه جذاب نمایش از دیگر ویژگی های این نمایش هستند که تجربه نمایشی متفاوت را در اختیار مخاطبان قرار خواهد داد.

سیاوش بهادری راد به عنوان(دراماتورژ و تهیه کننده)، مهدی ابراهیمی (تهیه کننده)، شبنم موتابی (دستیار کارگردان و برنامه ریز)، بهنام صبوحی(آهنگساز)، مهرنوش بلمه(طراح لباس)، مهسا طالبی (منشی صحنه) و صنم محجوب بهروز و مرضیه زهری (روابط عمومی و تبلیغات) از دیگر عوامل اجرائی این نمایش هستند.

نمایش " ناقوس‌ها برای چی ن به صدا در می آیند؟ "  از 28 اردیبهشت ماه به غیر از شنبه ها ، ساعت 18 در تالار حافظ میزبان تماشاگران خواهد بود.
 

انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار