سونی با مشکلات مالی مختلفی روبه رو است، و حتی پیش بینی می‌شود که تا انتهای ماه مارس آینده، که پایان سال مالی جاری می‌باشد، حدود 500 میلیون دلار ضرر دهد، اما این ضرر ارتباطی به بخش اسمارت فون این شرکت ندارد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، پیش بینی می‌شود سونی بتواند تا پایان سال مالی جاری چیزی در حدود 50 میلیون اسمارت فون را به فروش برساند که در این صورت این کمپانی موفق شده است در حدود 28 درصد عملکرد بهتری نسبت به میزان فروش خود در سال گذشته مالی داشته باشد. مطمئنا اسمارت فون های سری Z سونی نقش بسزایی در این فروش داشته اند، این محصولات از رویداد CES2013 توجهات بسیاری را به خود جلب کرده‌اند.

با توجه به سیاست سونی در عرضه ی پرچم دارهای خود با فواصل زمانی 6 ماهه، این شرکت پس از اسمارت فون موفق Z، اکسپریا Z1 را معرفی کرد و هم اکنون نوبت به Z2 رسیده است و احتمالا در ماه آگوست باید شاهد معرفی Z3 باشیم، سری اکسپریای سونی از مدل سونی اریکسون اکسپریا X1 در سپتامبر 2008 پا به دنیای تلفن های هوشمند نهاد، اسمارت فونی که مجهز به ویندوز موبایل، صفحه نمایش 3 اینچی و پردازنده تک هسته ای بود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار