«يك برش زندگي» در ادامه برنامه هفته گذشته، اين هفته نيز به بزرگداشت مقام پدران مي پردازد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي شبكه دو سيما، سمانه فراهاني با اعلام اين خبر گفت: به منظور ارج نهادن به مقام پدران عزيز كشورمان و در پي ارسال تصاوير و فيلمهاي مخاطبان از مراسم هايي كه براي پدران خود تهيه كرده بودند، اين هفته (27 لغايت 31 ارديبهشت) هم به اين موضوع خواهيم پرداخت.
 
وي خاطر نشان كرد: پدران ستون هاي خانواده و ريشه هاي مستحكم درختان زندگي هستند كه با استواري خود، خانواده را به سوي تعالي رهنمون مي‌شوند و تمام روزها بايد مقام پدران و مادران را پاس داشت اما ولادت دو معصوم، حضرت فاطمه زهرا(س) و امام علي(ع) كه به نام روز مادر و روز پدر نامگذاري شده، فرصتي است تا به صورت كاملاً اختصاصي به سرمايه هاي زندگيمان بيشتر توجه كنيم.
 
مخاطبان و كليه علاقه مندان به ارسال تصاوير و فيلم مي توانند عكس ها و فيلم هاي خود را با موضوع پدران و مراسم تقدير و تشكر از مقام پدر در جمع خانوادگي خود را از طريق پست الكترونيكي برنامه به آدرس info@1-bz.ir ارسال نمايند. همچنين راههاي ارتباطي با اين برنامه سامانه پيامكي 30000207 و سايت برنامه به آدرس www.1-bz.ir مي‌باشد.
 
برنامه «يك برش زندگي» كاري از گروه اجتماعي شبكه دو و با اجراي امير رضايي ست كه از شنبه تا چهارشنبه ساعت 8:30 به مدت 45 دقيقه از شبكه زندگي پخش خواهد شد.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه رجبی
۰۹:۳۹ ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
منم استعدادای زیادی دررابطه باسینما دارم ازلحاظ نمایشاموداستانام همه روشگفت زده کردم کاش منم کشف میشدم.ازبرنامتون ممنون.شماره09193738415
Iran (Islamic Republic of)
تهیه کننده
۲۱:۱۲ ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
سلام خانوم رجبی ما به تازگی مطلع شدیم که شماره تماس شما تغییر یافته پس دوباره باما تماس بگیرید ممنون
آخرین اخبار