نرم افزار اين هفته با نام Sumatra PDF برنامه اي بسيار کم حجم و سبک است و مهم تر اين که به صورت رايگان عرضه مي شود و امکان نمايش و مشاهده اسناد PDF را براي شما فراهم مي کند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، نرم افزار اين هفته با نام Sumatra PDF برنامه اي بسيار کم حجم و سبک است و مهم تر اين که به صورت رايگان عرضه مي شود و امکان نمايش و مشاهده اسناد PDF را براي شما فراهم مي کند. بالا بودن سرعت در بارگذاري اسناد PDF از مهم ترين خصوصيات اين نرم افزار است.

 اين برنامه رايگان واسط گرافيکي ساده اما کارآمد و جذابي هم دارد و به راحتي براي هر کاربري حتي تازه کارها قابل استفاده است. در ضمن اين برنامه براي کاربراني که از فلش ديسک بهره مي گيرند اين قابليت را هم فراهم کرده تا کاربران به راحتي نسخه اي قابل حمل از اين نرم افزار را روي فلش ديسک قرار دهند.

 هماهنگي با استانداردهاي PDF يکي ديگر از ويژگي هاي اين ابزار است. از ديگر قابليت هاي کليدي آن مي توان به مشاهده و مديريت اسناد PDF، امکان چاپ اسناد PDF، سازگاري با استانداردهاي کتاب هاي الکترونيکي، امکان اجراي نرم افزار روي فلش ديسک و سازگاري با ويندوز اشاره کرد.

دانلود نرم افزار مدیریت PDF
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار