مدیر کل امور بانوان وخانواده استانداری کرمان گفت: با حمایت و فراهم کردن بازار تولیدات هنری وصنایع دستی می توان زنان خانه دار را در اقتصاد مقاومتی فعال کرد.

فاطمه السادات حسینی در حاشیه کارگروه زنان و خانواده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان با اشاره به توانمندیهای بانوان در عرصه های مختلف فرهنگی،تربیتی واقتصادی گفت : با حمایت از زنان کارآفرین خانه دار وفراهم کردن بازار تولیدات هنری وصنایع دستی آنها می توان این زنان را در اقتصاد مقاومتی فعال کرد.

وی همچنین تصریح کرد: با راه اندازی بانک توسعه برای زنان کارآفرین وخانه دار واعطای وام به آنها می توان آنها را در پیشبرد اهدافشان کمک کرد.

حسینی گسترش کانونهای فرهنگی واقتصادی ، کارگاههای آموزشی وتبیین فرهنگ الگوی مصرف را از کارهای مهم زنان درسال "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی ومدیریت جهادی" برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: خانواده ها با مصرف کالاهای داخلی وحمایت از تولیدکنندگان در داخل کشور کمک زیادی به پویایی اقتصاد داخلی می کنند.

مدیرکل امور بانوان وخانواده استانداری کرمان بهبود الگوی مصرف در خانواده ها و مصرف صحیح انرژی را از الزامات حرکت در چارچوب اقتصاد مقاومتی دانست.ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.