قائم مقام جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی گفت: به دلیل تضاد ایدئولوژیک جمهوری اسلامی ایران و خوی استکباری و خصمانه امریکا، دلواپسی در مذاکرات را باید به اصول اصلی مذاکرات تبدیل شود.

محمدحسین پرکره قائم مقام جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه سرنوشت صدام و قذافی در انتظار سران رژیم نژادپرست صهیونیستی است، اظهارداشت: بعد از جنگ 33 روزه و شکست رژیم صهیونیستی از حزب‌الله، شمارش معکوس جهانی برای حذف غده سرطانی از نقشه جهان کلید خورد.

پرکره همچنین با انتقاد از رفتارهای رادیکالی علیه منتقدین ژنو گفت: ما معتقدیم تیم مذاکره کننده فرزندان انقلاب هستند و هیچ شک در آن نیست و یقینا در مقابل هرگونه بی‌ادبی طرف اروپایی و امریکایی واکنش جدی نشان خواهند داد، اما تیم مذاکره کننده هم باید بداند که چشم‌های تیزبین ملت ایران دلواپس عدم تحقق و عده‌ها توسط طرف مقابل است.

وی با تاکید بر اینکه تا زمانیکه استکبار و خوی وحشی‌گری نظامی، فرهنگی و اقتصادی آنها موجود است، دلواپسی برای صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی نیز موجود خواهد بود، تصریح کرد: این نگرانی مقدس ریشه در عمق تفکرات حضرت امام خمینی رحمه الله علیه داشت، چرا که اگر به وصیت امام توجه کنیم خواهیم دید ایشان مردم را بدون ارائه هیچ گونه مدرک و شناسنامه مسئول صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانسته‌اند.

این فعال دانشجویی ادامه داد: گروهی می‌گویند ما دلاوریم و دلواپس نیستیم، این جمله یک خطای استراتژیک است، چرا که احتیاط شرط عقل است، برهمین اساس به دلیل تضاد ایدئولوژیک جمهوری اسلامی ایران و خوی استکباری و خصمانه امریکا، دلواپسی در مذاکرات را  باید به اصول اصلی مذاکرات تبدیل شود.

پرکره ادامه داد: صفت مقدس دلاور به شخص، گروه و یا دسته‌ای از افراد اطلاق می‌شود که در مقابل تضییع حقوق ملت و مردم با تمام توان ایستادگی کنند، شهدا، جانبازان و ایثارگران نمونه بارزی از دلاوری هستند، دلاور کسی است که دشمنان ملت و مردم از آنها احساس ترس کند و بدانند که اگر ذره‌ای به حق مردم مظلوم ایران تعرض کنند، گروهی جان برکف از جان خود برای صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی خواهند گذشت. دلاوری در میدان عمل قابل اثبات است و اگر قصد داشته باشیم از دشمن"دلبری" کنیم دیگر نمی‌توانیم خود را دلاور خطاب کنیم.

قائم مقام جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی در پایان خطاب به تیم مذاکره کننده خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌شود در اولین نشست بعداز دور دوم مذاکرات ژنو به صورت کاملا شفاف و صریح در خصوص "حد یقف" خواسته‌های امریکایی‌ها در این مذاکرات با مردم سخن بگویید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار