رئیس هیئت تنیس همدان گفت: مراحل اول و دوم مسابقات پنج‌گانه تنیس در ۲ بخش بانوان و آقایان به میزبانی همدان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان؛ عادل برقعی در اين باره گفت: مسابقات منطقه ای تنیس کشور جام هگمتانه زیر نظر کمیته مسابقات فدراسیون و با همکاری آکادمی تنیسالیت و شرکت چاووش راه بنا در همدان برگزار می شود.
وی ادامه داد: مرحله نخست رقابت‌های آزاد پنج‌گانه تنیس بانوان گرامیداشت آزادسازی خرمشهر از تاریخ 3 تا 9 خرداد ماه بدون حضور 12 نفر برتر کشور در مجموعه تنیس همدان برگزار می شود.
وی افزود: این نخستین بار است که مسابقات منطقه ای بانوان در سطح کشور برگزار می شود، ضمن اینکه این مسابقات نخستین میزبانی هیئت تنیس همدان در بخش بانوان است.
رئیس هیئت تنیس همدان تاکید کرد: این رقابت‌ها به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر برگزار می شود و زمان قرعه کشی و شروع مسابقات نیز همزمان با دوم خرداد در محل برگزاری مسابقات می باشد و دوم خردادماه آخرین مهلت برای ثبت نام بانوان در این رقابت‌ها است.
وی تصریح کرد: این رقابت ها در بخش آقایان یادواره بنیانگذار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) از تاریخ 9 تا 13 خرداد ماه امسال به میزبانی هیئت تنیس همدان برگزار می شود.
عادل برقعی بیان کرد: همراه داشتن کارت بیمه ورزشی سال جاری شرکت کنندگان الزامی است و ثبت نام در محل برگزاری مسابقات نیز امکان پذیر است.
وی افزود: هشتم خردادماه آخرین مهلت برای ثبت نام آقایان در این رقابت ها می باشد و زمان قرعه کشی و شروع مسابقات نیز همان روز در محل برگزاری مسابقات است.
رئیس هیئت تنیس همدان گفت: این مسابقات در رده بندی کشوری ورزشکاران نقش مهمی را ایفا می کند و قرار است در پایان این مسابقات به نفرات برتر در 2 بخش بانوان و آقایان جوایز نقدی اهداء می شود./ب
برچسب ها: تنیس ، مسابقات ، همدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.