تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان مرد 40 ساله ای که به اتفاق همسر 35 ساله اش در ارتفاع 2300 متری در بین صخره ها گرفتار شده بودند را نجات دادند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، حجت الله صالحی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تیران و کرون گفت : پس از کسب این خبر ، بلافاصله تیم امداد و نجات در کوهستان دالانکوه ضمن اعلام به مرکز کنترل هماهنگی عملیاتهای امدادونجات (EOC) باتفاق تیم امدادونجات جاده ای کردعلیا برای امداد رسانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود : بلافاصله تیم امدادونجات ، عملیات امداد رسانی به مصدومان را آغاز كرده وپس از دستیابی به مصدومان اقدامات اولیه امدادی ، درمانی ازقبیل کنترل علائم حیاتی ، IV LINE، انتقال برروی بکبورد صورت گرفته و به پائین کوه انتقال داده و توسط آمبولانس به مرکز درمانی وفوریتهای اورژانس تیران اعزام شدند.

صالحی خاطر نشان کرد : همچنین پس از این عملیات تعداد 10 نفر ازهمراهان این مصدومان که خودروهای آنها به علت بارندگی شدید در پائین ارتفاع محل حادثه به علت گل ولای متوقف شده بودند به پایگاه امدادونجات بین شهری کردعلیا انتقال و اسکان وتغذیه شدند.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: اصفهان ، جمعیت ، هلال ، احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.