مدیرکل توانبخشی جمعیت هلال‌احمر از راه‌اندازی مراکز توانبخشی در شهرهای بالای ۲۵۰ هزار نفر خبر داد و گفت: بر اساس نیازسنجی‌ها خدمات توانبخشی به صورت پکیج در نزدیک‌ترین محل به گروه هدف ارائه می‌شوند.

 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر، سیدمسعود مرعشی، مدیرکل توانبخشی جمعیت هلال‌احمر گفت: بر اساس این طرح سعی داریم توانبخشی در درب منزل یعنی در نزدیک‌ترین محل به افرادی که این خدمات را نیاز دارند، ارایه دهیم.

وی با اشاره به اینکه این خدمات با توجه به نیازسنجی صورت می‌گیرد، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم به صورت پکیج خدمات را ارایه دهیم یعنی به جای بخش‌محوری مثل فیزیوتراپی، ارتوپدی و شنوایی بر اساس نیازسنجی بیماری‌های موجود در مناطق مختلف خدمات به صورت پکیج آماده و راه‌اندازی شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمام مراکز استان‌ها دارای مراکز توانبخشی هستند و آمایش سرزمینی شهرهای بالای ۲۵۰ هزار نفر نیز صورت گرفته که به سمت ارائه خدمات در درب منزل پیش خواهیم رفت.

به گفته مرعشی، این طرح از دو سال پیش شروع شده که سال گذشته مراکز توانبخشی سبزوار و تربت حیدریه راه‌اندازی و امسال نیز در استان‌های اردبیل، قم و یاسوج راه‌اندازی خواهد شد.

وی تصریح کرد: احتمال امسال چهار مرکز توانبخشی نیز راه‌اندازی خواهد شد که دارای مرکز ارتوپدی فنی و دو واحد دیگر در نظر گرفته شده که بر اساس بودجه برای راه‌اندازی آنها اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار