سري سوم مجموعه «يك گام به پيش» از امروز (شنبه 27) ارديبهشت‌ ماه همه‌ روزه به غير از روزهاي تعطيل بعد از اخبار ساعت هفت صبح شبكه خبر در مجله صبحگاهي اين شبكه به روي آنتن مي‌رود .

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، برنامه «يك گام به پيش» كه از ابتداي فصل زمستان سال گذشته با هدف بهبود بيش از پيش سطح كيفيت زندگي ايرانيان و فارسي‌زبانان، طراحي و توليد شده است ، از امروز پخش سري سوم خود را در برنامه زنده «صبح با خبر» آغاز كرد .

در اين مجموعه از «يك گام به پيش»، «دكتر عليرضا شيري» از شخصيت سالم‌تر كه سرمايه‌گذاري ارزشمندي در زندگي است، سخن مي‌گويد، «دكتر افسر افشار نادري»، درباره مسائل مربوط به سبك زندگي و فراغت جوانان صحبت مي‌كند، «مريم سادات كاظمي تربقان»، درخصوص شروع يك كسب‌وكار و كارآفريني خانواده‌ها مطالبي را مطرح مي‌كند، «دكتر محمدعلي نيلفروش‌زاده» درباره بهداشت پوست و مو مطالبي را بيان مي‌كند، «فرزانه سادات معصوميان» ثروت بيان در زندگي را مطرح مي‌كند و «امير مهراني» درباره اصول توانمندي و گام‌هاي رسيدن به حداكثرها در زندگي مطالبي را بيان مي‌كند.

«يك گام به پيش» در زمان حدود 5 دقيقه، هر روز به يك موضوع مي‌پردازد و تلاش خود را به كار مي‌گيرد تا در مدت چند هفته نسبت به آن موضوع، آگاهي و مهارت‌بخشي كند تا مردم در برخورد با موضوعات مطرح شده، رفتار مطلوب و قابل قبول را از خود نشان دهند و در نتيجه مخاطبان، هر روز يك گام به پيش در زندگي خود بردارند.

طراح و توليد برنامه «يك گام به پيش» را «عليرضا قرائتي» بر عهده دارد.

علاقه‌مندان مي‌توانند نظرات خود را درخصوص اين برنامه و مباحث پيشنهادي براي طرح در آن، به شماره 1000600 پيامك كرده و يا به سايت شبكه خبر به نشاني www.irinn.ir مراجعه و در بخش «يك گام به پيش»، علاوه بر ثبت نظرات خود، اين برنامه را نيز مشاهده و ذخيره كنند.


انتهای پیام/

برچسب ها: شبکه ، خبر ، آنتن ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علایی
۱۰:۳۲ ۰۷ تير ۱۳۹۳
با اینکه این برنامه 5 دقیقه است ولی گاهی به اندازه کل زندگی ما تاثیر دارد. من از وقتی صحبت های شیرین خان کاظمی را شنیدم به این برنامه خیلی علاقمند تر شدم و می خواستم ببینم چون شبکه خبر آپلود نکرده، امکان آپلود آن برای شما موجود است که از روی سایت شما مجدد بتونیم برنامه رو داشته باشیم؟