طبق اعلام خبرگزاری "رینهاپ" کره جنوبی، تعداد کشته شدگان کشتی غرق شده کره جنوبی ، به 285 تن رسیده و هنوز 19 تن در شمار مفقودان هستند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از " روسیا الیوم" خبرگزاری "رینهاپ" کره جنوبی گزارش داد : تعداد کشته شدگان کشتی غرق شده "سوول" که ماه گذشته غرق گردید ، به 285 تن رسیده و این درحالی است که 19تن هنوز مفقود می‌باشند.

کشتی کره‌ای "سوول" که 476 مسافر را با خود حمل می‌کرد و بیشتر آنان دانش‌‌اموز بودند ، در 16 آوریل غرق شد و با تلاش نیروهای امدادی ، 172 تن توانستند نجات یابند.کارشناسان گفته اند علت اصلی غرق شدن این کشتی تغییر سریع مسیر کشتی بوده است.

پلیس کره جنوبی حدود 20 تن از کارمندان شرکتی را که مالک این کشتی بوده‌اند وهمچنین کارمندان و اعضای اتحادیه حمل و نقل دریایی این کشور را به اتهام فساد و نقض قوانین ایمنی دستگیر نموده است.

منابع محلی اعلام کرده اند که ناخدای این کشتی غرق شده ،که احتمالا با مجازات حبس ابد مواجه است، این کشتی را پس از وقوع حادثه به مانند مسافری عادی ترک کرده؛ درحالی که وی باید عملیات نجات مسافران را به اجرا در‌می‌آورد و سعی در نجات مسافران می‌نمود. 4 تن از کادر این کشتی از جمله کاپیتان کشتی متهم به قتل غیر عمد می‌باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار