امام جمعه موقت شیراز گفت: گروه مذاکرات باید به‌دنبال احقاق حق نظام باشند .

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ حجت‌الاسلام والمسلمین ابوفاضل رضوی اردکانی در خطبه‌های نماز جمعه شیراز افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت و پیشرفت است و همگان می دانند که عزت مردم ، استقلال و اقتدار کشورمان ملاک مذاکرات است .

وی به پایان ایام‌البیض اشاره کرد و گفت : صدها هزار جوان در مساجد کشور اعتکاف خود را به پایان رساندند.

خطیب نماز جمعه شیراز ادامه داد: بنابر فتوای بسیاری از مراجع نیازی نیست که اعتکاف حتما در مساجد جامع برگزار شود بلکه هر مسجدی که دایر باشد و در آن نماز جماعت اقامه شود می‌تواند به اعتکاف اختصاص یابد تا مشکل کمبود جا در سالیان بعد پیش نیاید.

امام جمعه موقت شیراز با تاکید بر لزوم عمل به وظیفه همگانی امر به معروف و نهی از منکر افزود: همگان باید با شیوه صحیح و درست در تذکر لسانی بکوشند.

وی با تأکید بر لزوم گسترش فرهنگ ازدواج آسان در جامعه ادامه داد: امروز تشریفات و قید و بندهای نادرست ازدواج در خانواده‌ها نفوذ پیدا کرده و لازم است که پدران و مادران دلسوز، علما و خطبا، دانشگاهیان و نخبگان و تمام اقشار جامعه در زدودن این قید و بندهای نادرست و ترویج ازدواج ساده اهتمام کنند.

خطیب نماز جمعه شیراز در ادامه با اشاره به بیست و ششم فروردین ماه روز اعلام موجودیت رژیم غاصب صهیونیستی و « یوم‌النکبه » گفت: 65 سال است که مردم مسلمان منطقه، تاوان اعمال نازی‌ها در جنگ جهانی دوم را پس می‌دهند و یک روز آرام ندارند.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: مذاکرات ، احقاق ، حق ، نظام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.