فرماندار بوکان گفت: سایت گلخانه‌ای بوکان از پیشرفت فیزیکی 80 درصدی برخوردار است.

حسن عباسی در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه با بیان اینکه سایت گلخانه‌ای بوکان از پیشرفت فیزیکی 80 درصدی برخوردار بوده است اظهار داشت: با بهره‌برداری از سایت گلخانه‌ای بوکان برای 54 نفر در این شهرستان اشتغال‌زایی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بوکان جزو شهرستان‌های مهاجرپذیر استان بوده و از رشد جمعیت برخوردار است و آمار جمعیتی این شهرستان به خصوص آمار روستاییان در حال افزایش است.

عباسی با اشاره به احداث مدرسه در دو روستای بوکان ادامه داد: این مدارس از پیشرفت فیزیکی 35 و 40 درصدی برخوردار هستند که اگر اقدامات لازم در راستای اتمام این مدارس انجام نشود با مشکل مواجه خواهیم بود.

وی با بیان اینکه دو پروژه کوتاه مدت و بلند مدت در خصوص آب شرب در این شهرستان در دست اقدام است، اضافه کرد: اگر پروژه کوتاه مدت اجرایی نشود در فصل پیک مصرف در تیر ماه یک چهارم جمعیت بوکان با کمبود آب شرب مواجه خواهند شد.

فرماندار بوکان افزود: چند مجتمع آب‌رسانی روستایی نیز که از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار بوده از ضروریات است تا اقدامات لازم انجام شود.

عباسی در پایان با بیان اینکه بوکان در تولید گندم، تولید چغندر و در آبیاری تحت فشار رتبه نخست استان را دارد، اظهار داشت: کیفیت عسل تولیدی این شهرستان نیز براساس نظر کارشناسان رتبه نخست استان بوده است./س

برچسب ها: بوکان ، فرماندار ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.