چهارمين مرحله اردوي آماده سازي تيم ملي بزرگسالان کاراته فردا در آکادمي ملي المپيک آغاز مي شود و با برگزاري پيکارهاي انتخابي در برخي اوزان تعداد حاضران در اردو از 20 نفر به 15 نفر کاهش خواهد يافت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در دومين مرحله از پيکارهاي انتخابي تيم ملي کاراته و در وزن منهاي 55 کيلو گرم سه مدعي اين وزن يعني مجيد حسن نيا، وحيد حسني پور و مهدي حاتميان به مصاف هم خواهند رفت تا پس از برگزاري مسابقات دوره اي، يک نفر به حضورش در اردوهاي آمادگي تداوم بخشد.

در وزن منهاي 60 کيلو گرم بدليل حضور 2 کاراته کا (هامون درفشي پور و امير مهدي زاده) مسابقه اي برگزار نمي شود.

در وزن منهاي 67 کيلو گرم سعيد احمدي و مهرداد پورشيب به مصاف هم مي روند تا فرد برنده به همراه حسين سمندر که در انتخابي قبلي نفر اول اين وزن شد، اردونشين اين وزن باشد.

در وزن منهاي 75 کيلوگرم که ابراهيم حسن بيگي، سعيد حسني پور و بهمن عسگري حضور دارند، کادر فني به اين نتيجه رسيد که در شرايطي فعلي مسابقه انتخابي بين اين 3 نفر برگزار نشود، اما در وزن منهاي 84 کيلو گرم از بين مهدي سلطاني و يونس نوروزي يک نفر را در اردو نگه دارد.

در اين وزن علي فداکار نفر اول انتخابي قبلي و ذبيح اله پورشيب که در انتخابي دانشجويان به شدت از ناحيه بيني دچار مصدوميت شد، در اردو حضور دارند.

در وزن به اضافه 84 کيلوگرم و در غياب سجاد گنج زاده که کمي از آسيب ديدگي ناحيه زانو رنج مي برد، سامان حيدري، هادي عرب، پيمان سلطانيان و ايمان سنچولي به صورت دوره اي با يکديگر به رقابت خواهند پرداخت تا يک نفر از جمع اردونشين ها خداحافظي کند.

پس از رقابتهاي انتخابي، کاراته کاهاي اردونشين تيم ملي تا پايان هفته به تمرينات خود زير نظر کادر فني ادامه خواهند داد.
تيم ملي کاراته خود را براي بازيهاي آسيايي اينچئون و بيست و دومين دوره مسابقات قهرماني جهان در برمن آلمان آماده مي کند.

بازي هاي آسيايي 2014 هفته اول مهر و پيکارهاي جهاني اواسط آبان برگزار مي شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار