حمایت از بخش تولید و کشاورزی در اجرای فاز دوم قانون هدفمندی ضروریست و نظام تولید درکشورمان باید تقویت و بازنگری شود.

بهرام بیرانوند عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران افزود : از لحاظ استراتژیک اقلام و کالاهای اساسی باید حداقل تاچند ماه آینده ذخیره سازی شود واین سیاست  در حال حاضر اجرایی شده و این اطمینان خاطر را به مردم می دهیم که تا چند ماه آینده ذخیره کالاهای استراتژیک را در انبارها داریم. 

خوشبختانه در آستانه اجرای قانون هدفمندی  مبالغی در جهت حمایت از صنعت تولید، بهداشت و درمان در نظر گرفته شده ، که ما معتقدیم بخشی از منابع حمایت از تولید باید در راستای  بخش کشاورزی اختصاص یابد .

وی تصریح کرد : محصولات کشاورزی باید با قیمت تمام شده واندک سودی معقول در جهت حمایت از کشاورزان به فروش رسد و محصولات کشاورزی با قیمت واقعی روانه بازار شوند .

بیرانوند بابیان اینکه مصرف کننده بابد به گونه ای دیگر از سوی دولت حمایت شود خاطر نشان کرد : باید نهادها ،امکانات و تسهیلات لازم در اختیار کشاورزان واقعی قرار بگیرد و نباید عده ای سودجواز منافع تولیدکننده گان بهره مند شوند .

نماینده مردم بروجرد در پاسخ به این سوال که آیا بسته های حمایتی دولت به بخش کشاورزی اختصاص یافته است افزود : قانون را تصویب کردیم و منتظر آئین نامه اجرایی هستیم .

وی یادآور شد : حمایت از بخش تولید و کشاورزی در اجرای فاز دوم قانون هدفمندی ضروریست و نظام تولید درکشورمان باید تقویت و بازنگری شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار