رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی گفت: افتخار همه ما در نیروهای مسلح از فرمانده تا سرباز این است که خدمت‌گذار و سرباز اهل‌بیت (ع) هستیم و در نظامی خدمت می‌کنیم که در آن دستورات الهی اجرا می‌شود و کلام گوهربار ائمه معصومین در آن جاری است.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی انصاری رییس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) در مراسم اختتامیه پنجمین دوره جشنواره سراسری حدیث این قرارگاه ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زینب (س) گفت: همه ما نیازمند مکتب روح‌بخش اسلام هستیم و پیامبر مکرم اسلام در حدیث ثقلین می‌فرمایند تنها راه نجات ما از گمراهی بهره بردن از دو گوهر ارزشمند قرآن و عترت است.

رئیس اداره عیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی در ادامه اظهار داشت: افتخار همه ما در نیروهای مسلح از فرمانده تا سرباز این است که خدمت‌گذار و سرباز اهل‌بیت (ع) هستیم و در نظامی خدمت می‌کنیم که در آن دستورات الهی اجرا می‌شود و کلام گوهربار ائمه معصومین در آن جاری است.

وی در پایان با تشکر از همه دست‌اندرکاران برگزاری جشنواره حدیث تصریح کرد: همه تلاش‌های متولیان فرهنگی به‌منظور روشن کردن دل‌های علاقه‌مندان و مشتاقان قرآن و حدیث انجام می‌شود و به یاری خداوند این اقدامات نتایج و آثار بسیار خوب فرهنگی و عقیدتی را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار