معاون شبكه شركت مخابرات ايران گفت: مخابرات در سال‌گذشته با رشدي بيش از 15 درصد به درآمدي بالغ بر 11 ميليارد تومان رسيده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، عبدالعظيم قنبريان در مراسم افتتاحيه پروژه‌هاي مخابرات گفت: در سال 88 حدود 985 هزار مشترك پرسرعت و ADSL در كشور داشتيم و اكنون اين تعداد به 2 ميليون و 800 هزار مشترك رسيده است. همچنين در سال  88، 317 هزار پورت در كشور موجود بود كه اكنون حدود چهار ميليون پورت داريم.

معاون شبكه شركت مخابرات ايران، افزود: 236 هزار مشترك تلفن ثابت در سال 88 به مخابرات اضافه شد كه اين عدد در سال 92 به 984 هزار تلفن ثابت رسيده و اكنون 28 ميليون و 500 هزار مشترك تلفن ثابت داريم.

قنبریان تصريح‌كرد: در سال 92، 417 هزار مشترك دائم و حدود 6 ميليون مشترك اعتباري داشته‌ايم.

همچنين مديرعامل مخابرات خوزستان در اين مراسم از افتتاح 383 طرح مخابراتي در استان خبرداد و گفت: اين پروژه‌ها مربوط به انتقال بين مراكز در استان است و اكنون در شهرستان اهواز و توابع اطراف آن به بهره‌برداري رسيد. اعتبار سرمايه‌گذاري شده براي اين پروژه‌ها 22 ميليارد تومان است.

آرمات افزود: اكنون پنج نقطه در كشور براي نسل جديد سويچ در نظر گرفته شده كه يكي از اين نقاط خوزستان است. در استان بالغ بر 5 ميليون مشترك براي ارائه سرويس‌ وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در 6 ماهه اول سال وضعيت مطلوبي در سرويس سيار مشاهده خواهيم كرد، افزود: در بخش تلفن ثابت، نصب و راه‌اندازي كافوهاي لوزي موجب شده تجهيزات غيرقابل ارائه جمع‌آوري و سرويس‌هاي جديدي ارائه شود.

وي خاطرنشان‌كرد: اكنون 80 هزار مشترك خانگي پرسرعت داريم و تجهيزاتي نيز براي 100 هزار مشترك جديد تامين شده است./ب

برچسب ها: رشد ، پروژه ها ، مخابرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.