عملیات پیچیده پلیس آگاهی شهرستان بینالود خراسان رضوی پرده از راز سرقت های سریالی باغ ویلاهای این شهرستان برداشت.

فرمانده انتظامی شهرستان بینالود در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی کلانتری شاندیز حین گشت زنی در روستای «ابرده» به خودروی پرایدی که سارق سابقه داری راننده آن بود مشکوک شدند.پس از متوقف کردن خودرو مقادیر لوازم منزل از داخل خودرو کشف و در مواجهه با اظهارات ضد و نقیض راننده خودرو را به پلیس آگاهی منتقل می کند.
 
سرهنگ صارمی ساداتی افزود: متهم به نام "س" که تاکنون 12 بار به اتهام سرقت راهی زندان شده بود، در بازجویی های علمی و پلیسی انجام شده اعتراف کرد که با همدستی سه تن از دوستانش که همگی از سارقان حرفه ای و سابقه دار هستند. از تعداد زیادی از ویلاهای شاندیز سرقت کرده اند.
 
این مقام مسئول انتظامی اظهار داشت: با دریافت این اطلاعات ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی های قضاییاعضای این باند را در روستای ابرده شناسایی می کنند.
 
وی ادامه داد: با شناسایی محل اختفای متهمان، ماموران با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی ضربتی وارد عمل شدند و سارقان را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان بینالود گفت: در ادامه کارآگاهان بازجویی های علمی و پلیسی خود را از این افراد آغاز و در اعترافات این سارقان سابقه دار متوجه می شوند این باند سرقت تا کنون 23 باغ ویلا را در شهر شاندیز مورد دستبرد زده اند.
 
وی افزود: این سارقان در اعترافات خود اعلام کرده اند فقط در یکی از سرقت های خود در هفته گذشته 400 کیلو آلبالو و تعدادی بیل و . . . از زشک به سرقت برده اند.
 
گفتنی است کماکان تحقیقات پلیسی برای کشف سایر جرائم متهمان ادامه دارد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رباطی
۲۳:۰۳ ۲۶ آبان ۱۳۹۳
خداخیرشون بده...کاش ماهم به نتیجه برسیم....
آخرین اخبار