جانشین مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی گفت: با برگزاری مراسم "یوم النکبة" و با هدف هم‌دردی با ملت مظلوم فلسطین، این موضوع را به جامعه جهانی یادآور می‌شویم که ملت ایران هم‌چنان بر حمایت از ملت بی‌دفاع فلسطین تاکید دارد.

"محمد واحدی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به "یوم‌النکبه" گفت: این روز یادآور حمله ددمنشانه رژیم‌ غاصب صهیونیستی به سرزمین فلسطین و آوارگی بیش از هشتصد هزار نفر از مردم مظلوم فلسطین است.

جانشین مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی افزود: همان‌طور که در تعالیم دینی آمده است، دفاع از حق مظلوم در برابر ظالم امری واجب بوده و مبارزه برای آزادی کشور فلسطین و دادخواهی از ظالمان وظیفه شرعی و دینی ماست. 

وی تصریح کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در نظر دارد تا با برگزاری مراسم "یوم النکبة" و با هدف هم‌دردی با ملت مظلوم فلسطین، این موضوع را به جامعه جهانی یادآور شود که ملت ایران هم‌چنان بر حمایت  از ملت بی‌دفاع فلسطین تاکید دارد.

واحدی اضافه کرد: با برگزاری مراسم "یوم‌النکبة" به دولت‌مردان و مسئولان متذکر شویم که سیاست خارجی ما در قبال رژیم جعلی و منحوس صهیونیستی تغییر ناپذیر است.
 
وی خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی با پیوستن به موج عظیم دانشجویی، امروز (شنبه)  پس از نماز ظهر و عصر در مسجد الزهرا(س)  این دانشگاه، مراسم یوم‌النکبة" را برگزار کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار