"الین" یا پژواک نام محصول تازه است که در دو مدل کوچک و بزرگ وارد بازار کره‌ی شمالی گردیده است که قیمت آن حدود 120 دلار بوده که برای مردم عادی هزینه‌ی سنگینی است.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران، تبلت جدید کره‌ی شمالی وارد بازار این کشور شده و توجه علاقه مندان را به خود جلب کرده است.

 

سام یون مدل کره‌ی شمالی از تبلت آی پد است، این تبلت امکانات زیادی دارد که از جملهی آن می توان به ادبیات کره‌ی شمالی یا دسترسی به کتاب های مرجع که برای تحصیلات دانشگاهی به آنها نیاز است. 
 
سازندگان آن مهم ترین بخش این تبلت ها را دیدن برنامه های تلویزیونی عنوان کرده اند.

 

تولید کنندگان تبلت در نمایشگاه بین المللی بازرگانی در پیونگ یانگ می خواهند کالای مدرن از فناوری های این کشور را در زمینه ی الکترونیک ارائه کنند اما دولت کره ی شمالی دست یابی شهروندان به اینترنت جهانی را ممنوع کرده است.

به گفته‌ی رئیس کارخانه ی سازنده ی این تبلت مشخصه ی جالب تبلت جدید این است که آنها را می توان با سیم یا بی سیم و با وایرلس به اینترانت یا شبکه ی مخصوص کار یا تحصیل وصل کرد. 

 

"الین" یا پژواک نام محصول تازه است که در دو مدل کوچک و بزرگ وارد بازار کره ی شمالی گردیده است که قیمت آن حدود 120 دلار بوده که برای مردم عادی هزینه ی سنگینی است.



انتهای پیام/
برچسب ها: 222 ، 444 ، 666 ، 332
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.