باقر زاده استاد حوزه دانشگاه گفت: پیچیدگی های امروزی زندگی سبب شده که آموزه های دینی را به طور جدی تری در جامعه پرورش داده که این سبب تصمیم گیری های درست در زندگی ها نیاز است.

حجت الاسلام علی باقر زاده استاد حوزه در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: سبک زندگی اسلامی امری مهم و ارزنده ای بوده که باید  سعی و تلاش کرده که تحقق این امر سبب استفاده صحیح و درست از زمان و تصمیم گیری درامر روزمره زندگی است.
 
وی افزود: حوزه های علمیه محل تربیت و پرورش مسئولان و حتی تصمیم گیری آینده کشور بوده و این نهاد نقش بسزایی در این راستا ایفا نموده که از این جهت پرورش سبک زندگی اسلامی ایران در این مکان ها باید ارائه شود.
 
این استاد حوزه دانشگاه تصریح کرد: سبک زندگی به معنای شناخت خود، مقابله با شیطان دوری و؟ به  مبداء ومعاد و شناخت استعدادها و علایق و پرورش همه جوانب خوب زندگی انسان است.
 
علی باقر زاده تاکید کرد: پیچیدگی های زندگی در عصر حاضر لازم است آموزه های دینی را  به طور جدی تری آموزش داده و دستاوردهای مورد نظر در قالب نظامی منسجم و متناسب با حاجات انسان حال حاضر تنظیم نمود.
 
باقرزاده استاد حوزه و دانشگاه در پایان خاطر نشان کرد:آگاهی بخشی امری حیاتی برای ریشه کن کردن نقشه های شوم دشمنان در جنگ نرم است و جوانان به این آگاهی ها و آموزه ها دست یابند که دشمنان به برنامه هایی برای این قشر حساس در نظر گرفته و همچنین باید بدانند که استکبار جهان درصد کاهش جایگاه دینی در میان مردم است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: حوزه ، علمیه ، پرورش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار