چهار محموله میلیونی کالای قاچاق در عملیات مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس استان مرکزی توقیف شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، سرهنگ سیامک قاسمی معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره گفت: در تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در تعالی اقتصادی، نیروی انتظامی استان مرکزی در راستای بسترسازی تحقق منویات ایشان، طرح مبارزه با قاچاق کالا و دستگیری مخلان نظم اقتصادی را به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های انتظامی خود، اجرایی کرد.

وی افزود: طی چند روزگذشته و در تداوم اجرای این طرح، ماموران در شهرهای دلیجان، زرندیه و شازند موفق به توقیف چهار محموله میلیونی قاچاق کالا شدند.

قاسمی در تشریح جزئیات عملیات ماموران تصریح‌کرد: در یکی از این عملیات‌ها، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان دلیجان، بعد از توقف یک دستگاه اتوبوس، نزدیک به 28 هزار قلم کالای قاچاق شامل موادغذایی، لوازم آشپزخانه و تزئینی به ارزش 110 میلیون ریال را کشف و ضبط کردند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی به توقیف دو محموله پوشاک قاچاق در شهرستان‌های زرندیه و شازند نیز اشاره داشت و گفت: در این عملیات‌ها، ماموران شازند از یک دستگاه خودرو 200 کیلوگرم البسه قاچاق به ارزش بیش از 100 میلیون ریال را کشف کردند و در عملیاتی دیگر نیز در شهرستان زرندیه مقدار هشت میلیون ریال پوشاک قاچاق کشف شد.

وی از کشف محموله سوخت قاچاق در بخش خرقان شهرستان زرندیه به ارزش نزدیک به 70 میلیون ریال نیز خبر داد و گفت: در این عملیات‌ها چهار نفر دستگیر و با تشکیل پرونده برای برخورد قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/م


منبع: ایسنا
برچسب ها: اراک ، قاچاق ، زرندیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.