معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی تاکید کرد امروز مقاومت در جایگاه شریف و عظیمی قرار گرفته است و ما همواره گزینه مقاومت را در کارهای خود لحاظ خواهیم کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شبکه المنار:"شیخ نعیم قاسم" در جریان مراسم گرامیداشت روز پیروزی ، آزادی و شهدا در سخنانی تاکید کرد: امروز مقاومت در جایگاه شریف و عظیمی قرار گرفته وهمچنین به پایه‌ای تبدیل شده که لبنان دیگر بدون مقاومت نمی‌تواند دست به کاری بزند.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مقاومت برای "ْآزادی و حمایت و ساخت" دولت به کار رفته ، تاکید کرد:تمامی گزینه‌های سیاسی که ما به عنوان حزب الله برگزیدیم در آن اولویت مقاومت لحاظ شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه مقاومت به معنای اولویت آزادی،حمایت و سازندگی برای تحقق اهداف دیگر است افزود : در مدت زمانی اخیر تجاوزهای دریایی و زمینی اسراییل ولو به صورت محدود رخ داد که مشابه به تجاوزات خارجی بود.

"شیخ نعیم قاسم" با محکومیت تجاوزهای اخیر اسراییل به خاک لبنان ، تصریح کرد : ما باید اعتراض تمامی گروه‌های سیاسی را بر ضد اسراییل بشنویم اما متاسفانه تاکنون اعتراض کمی در این باره شده است.

وی در مورد انتخاب ریاست جمهوری لبنان گفت : ما در این باره  صریح و به شکل واضح سخن گفته و توافق را سریعترین شیوه برای انتخاب رییس جمهوری می‌دانیم.چالشها مانع انتخاب رییس جمهور شده و ما باید از فضای مثبت و شرایط برای تشکیل دولت وحدت ملی به ریاست فردی‌که روحیه وحدت داشته باشد ، استفاده کنیم.ما همه گروه‌های سیاسی را به همکاری برای خیر و مصلحت لبنان تشویق می کنیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: حزب ، الله ، شهدا ، المنار ، دبیر ، کل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار