مسابقات جام جهانی تیراندازی جانبازان و معلولین برگزار شد و دو ملی پوش آذربایجان شرقی، موفق به کسب دو مدال نقره شدند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، مسابقات جهانی تیراندازی جانبازان و معلولین از دوازدهم اردیبهشت ماه با حضور 150 ورزشکار از 27 کشور جهان در لهستان برگزار شد.

در این مسابقات، "مجید فلاح اردشیر" و "الناز عونی" از استان آذربایحان شرقی، در رشته تپانچه ی بادی مدال نقره را کسب کردند.

همچنین معصومه سلیمی جوانترین ورزشکار تیم ملی تیراندازی جمهوری اسلامی ایران از استان آذربایجان شرقی در این رقابتها حضور داشت.

از 14 نفری که در قالب تیم ملی به این مسابقات اعزام شدند، 12 نفر موفق شدند حد نصاب لازم برای ورود به مسابقات قهرمانی جهان آلمان و به تبع آن مسابقات پاراآسیایی کره جنوبی را بدست آورند و در مسابقات قهرمانی جهان نیز می توانند در صورت موفقیت به صورت مستقیم سهمیه پارالمپیک برزیل را کسب کنند.

نتایج کسب شده در این مسابقات بسیار حساس و نزدیک به هم بود و نفراتی هم که شرکت کرده بودند، بهترین های هر رشته در پارالمپیک بودند.

پس از کسب حد نصاب مسابقات قهرمانی جهان، از خرداد ماه دور جدید تمرینات تیم ملی با ترکیب نفرات اعزامی به مسابقات لهستان آغاز می شود که البته در مورد تعداد نفرات اعزامی به آلمان، به زودی تصمیم گرفته خواهد شد و پس از مسابقات قهرمانی جهان نیز اردوهای آمادگی تا مسابقات پاراآسیایی کره جنوبی ادامه دارد.

انتهای پیام/س

برچسب ها: مسابقات ، جام ، جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.