تشریح عمده‌ترین دستور کارهای فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در سال 93

فرماندهی انتظامی غرب استان تهران عمده‌ترین اولویت‌ها و دستور کارهای برجسته مجموعه تحت مدیریت خویش در سال 1393 را تشریح نمود.

 سردار ناصر اصلانی، فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح عمده‌ترین دستور کارهای فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در سال جاری اظهار داشت: اولویت‌های کاری مجموعه مذکور، در چهار محور، تحقق شعار سال که مقام معظم رهبری فرمودند( اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی)، مقابله با سرقت، مبارزه با مواد مخدر، اجرای طرح‌های امنیت اخلاقی و مقابله با بد حجابی و بی‌بند و باری  دنبال می‌شود.
 
وی در ادامه افزود: به فضل الهی و با همیاری و همگرایی دستگاه‌های  امنیتی، انتظامی و قضایی و اعمال برخوردهای جوی و باز دارنده، جرایم خشن در سال گذشته با کاهش مواجه بود.
 
سردار اصلانی در پایان با بیان اینکه در کاهش جرایم خود نیز، نقش سازمان‌ها ارگان‌ها و نهادهای دیگر به منظور تامین و فراهم شدن و زیرساختهای لازم، حائز اهمیت و سازنده محسوب می‌شود، خاطر نشان کرد: همراهی مردم شریف و انقلابی با نیروی انتظامی یکی از ظرفیت‌های و نقاط قوت برجسته پلیس به شمار می‌رود و امید آن داریم با توجه به همگرایی مورد اشاره، همچنان توفیقات و موفقیت‌های نیروهای خدوم انتظامی در حفظ امنیت و آرامش شهروندان استمرار یابد.
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار