برای خریدن تلفن همراه گزینه های مختلفی در نظر گرفته می شود ولی یکی از مهمترین و اصلی‌ترین گزینه هایی که خریدار روی آن دقت می کند عمر باتری دستگاه و توانایی شارژدهی آن می باشد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ از آنجایی که افراد دارای سلیقه های متفاوتی هستند هنگام خرید سعی بر این موضوع دارند که تا می توانند کالایی را خریداری کنند که مورد علاقه خود باشند. برای خریدن تلفن همراه گزینه های مختلفی در نظر گرفته می شود ولی یکی از مهمترین و اصلی‌ترین گزینه هایی که خریدار روی آن دقت می کند عمر باتری دستگاه و توانایی شارژدهی آن می باشد.

فرانسیسکو جرونیمو تحلیلگر IDC، جدولی را از بررسی اخیر IDC منتشر کرده است. طبق نتایج حاصل از این جدول، 56 درصد از خریداران اندروید، 49 درصد از خریداران آیفون و 53 درصد از خریداران ویندوز‌فون، عمر باتری را دلیل اصلی انتخاب خود در خرید تلفن‌‌هوشمند می‌دانستند.



33 درصد از کاربران اندروید، 39 درصد از کاربران آیفون و همچنین 38 درصد از کاربران ویندوز‌فون، عمر باتری را حتی نسبت به سادگی استفاده از تلفن‌هوشمند، مهم‌تر می‌دانستند. جالب است بدانید، بر طبق نظرسنجی‌ها، تنها 25 درصد از کاربران اندروید، 19 درصد از کاربران آیفون و تنها 23 درصد از کاربران ویندوز‌فون به رزولوشن دوربین تلفن‌هوشمندشان به دید یک فاکتور مهم برای انتخاب و خرید آن توجه دارند و نشان‌دهنده این موضوع است که که نوکیا نتایج قابل قبولی در راه‌اندازی تبلیغات فراوان حول‌و‌حوش دوربین تلفن‌هوشمند لومیا 1020 با رزولوشن بالای 41 مگاپیکسلی نداشته است.

گزارش از پریسا کابلی


 • همراه وبگردی ٢٠:٣٠ باشید




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار