عضو جدید هیئت مدیره استقلال گفت: اسامی چهار گزینه برای مدیرعاملی باشگاه استقلال مطرح شده است اما همه چیز شنبه مشخص می‌شود.

سیدسعیدرضا سیف‌افجه‌ای در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: شناخت خوبی از استقلال دارم چون طرفدار استقلال بودم و از بچگی برای تماشای بازی‌های آبی‌پوشان به ورزشگاه می‌رفتم و این تیم را تشویق می‌کردم.

عضو جدید هیئت مدیره استقلال در مورد سوابق خود تصريح کرد: چندین سال در امارات و حدود 4 سال و نیم هم مدیرعامل باشگاه ایرانیان دبی بودم. در ضمن سال گذشته به ايران آمدم و مسئول موسسه کانون هواداران بودم و 16 سال قبل در نهادهای مختلف به انجام وظيفه مشغول بودم و از اين پس اسپانسرینگ باشگاه استقلال بر عهده بنده است.

وی در خصوص اینکه چگونه وظيفه اسپانسری را برعهده دارد، گفت: قرار شده چندین شرکت و شخص، مجموعه اسپانسرینگ استقلال را تشکیل دهند که این افراد بزودی توسط آقای خادم معرفی می‌شوند مسلما در این بین کارهای ضمانتی انجام شده و تمام تلاشمان این خواهد بود که استقلال مانند گذشته بدهی مالیاتی و مشکل مالی هم نداشته باشد.

سیف‌افجه‌ای در مورد جلسه با امیررضا خادم تاکيد کرد: به دليل اينکه براي تشکیل جلسه تعداد اعضا به حد نصاب نرسید  قرار شد کل اعضای هیئت مدیره شنبه 27 ارديبهشت ساعت 11 در دفتر باشگاه  حضور پيدا کنند و امروز فقط اعضا با هم آشنا شدند.

وي در مورد مديرعاملي باشگاه تصریح کرد: اسامي 4 نفر براي مديرعاملي باشگاه استقلال مطرح است ولي من از بهرام افشارزاده و علي فتح‌اله‌زاده شناخت دارم اما همه چيز روز شنبه مشخص خواهد شد.

سيف‌افجه‌اي در مورد تأثیر از دست دادن زمان بر روی باشگاه استقلال گفت: قبول ندارم که از رقيب خود يعني پرسپوليس عقب هستيم ولي با اين اوصاف پرسپولیسي‌ها کار خاصی را انجام نداده‌اند. من به پرسپوليس هم علاقه‌مند هستم اما استقلال را بیشتر دوست دارم.

وي در مورد ماندن يا رفتن امیر قلعه‌نویی ازاستقلال تاکيد کرد: بحث سرمربی بعد از بحث مدیریت هیئت مدیره و مدیرعامل مطرح می‌شود اما از نظر من قلعه‌نویی باید صددرصد سرمربی استقلال باشد چون جزو سرمایه‌های استقلال است ولی هنوز بحثی در این مورد صورت نگرفته است.

عضو هیئت مدیره جديد باشگاه استقلال در مورد ضرب‌الاجل سازمان لیگ خاطرنشان کرد: تا ضرب‌الاجل سازمان لیگ وقت بسیاری مانده و فکر نمی‌کنم مشکلی پیش بیاید. ضمن اینکه در سالی قرار داریم که استقلال در لیگ قهرمانان آسیا حاضر نیست. همچنین می‌خواهیم از امسال با شیبی متوسط به سمت جوانگرایی برویم چون معدل سنی استقلال خیلی پایین نیست و به نظرم باید 40 درصد کم شود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار