رئیس امور مساجد شهرداری منطقه 13 به نقش مردم و خیرین در تسریع ساخت مساجد تاکید کرد و گفت: مردم در ساخت و تکیل طرح‌های مسجد نقش اساسی را ایفا می‌کنند‌.

موسوی، رئیس امور مساجد شهرداری منطقه 13  در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  با اشاره به اجرای عملیات ساخت مسجد باب المراد افزود: با در نظر گرفتن خواسته اهالی و نمازگزاران محترم محله و هیئت امنا مسجد پس از سپری شدن مراحل صدور جواز و پروانه ساخت از شهرداری کار تخریب آن به پایان رسید. در سال جدید نیز با همت و تلاش هیئت امنا و عنایت شهرداری، کار عملیات گودبرداری آن در حضور شهردار، هئیت امنا و شورایاری انجام شد. با طی مراحل مقدمات اولیه و مساعدت شهرداری، مراحل بعدی این طرح به ترتیب روند خود را طی می‌کند.
 
وی به نقش مردم و خیرین در  تسریع ساخت مساجد تاکید کرد و گفت: مردم در ساخت و تکمیل طرح‌های مسجد نقش اساسی را ایفا می‌کنند‌. یاری کردن پیامبر در ساخت نخستین مسجد توسط یارانش‌، الگویی است که امروز با تکیه برآن اهالی و خیرین محترم باید در امر ساخت و آبادی مساجد حضور داشته باشند و در حد توان خود مساعدت کنند.
 
رئیس امور مساجد شهرداری منطقه 13  ادامه داد: مسجد یک پایگاه مردمی است و ساخت آن باید بدون هیچ گونه وابستگی به سازمان و نهاد دولتی انجام شود. هر چند شهرداری وظیفه مساعدت در طرح ساخت مساجد را دنبال می‌کند‌، اما بخش اعظم آن توسط خیرین و اهالی محله تامین می‌شود.

انتهای پیام/
 
برچسب ها: ساخت ، مسجد ، شهرداری ، منطقه 13
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار