رییس انجمن اپتومتری خراسان گفت: در کشورهای بسیاری اپتومتری جزء چهار شغل برتر درمان و سلامت محسوب می شود و در ایران نیز باید این شغل خاص به جایگاه اصلی خود دست یابد.

دکتر عظیمی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگارارن مشهد با اشاره به تقدیر اپتومتریست های کشور از طرف رییس جمهور گفت: افتخار آفرینی دکترهادی استادی مقدم از اپتومتریست های برتر کشور و دریافت لوح افتخار در دو سال متوالی از ریاست جمهوری نشان می دهد که اپتومتریست ها همواره جزء افتخار آفرینان عرصه پزشکی و پیرایزشکی بوده اند.

وی با اشاره به آغاز به کار مرکز تحقیقات عیوب انکساری در دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: این مرکز با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد و انجمن اپتومتری خراسان آغاز به کار کرده است و امید می رود با این مرکز و حمایت از تحقیقات صورت گرفته در این حوزه مشکلات موجود در سر راه این حرفه خاص را برطرف کنیم.

دبیر علمی چهاردهمین کنگره ملی اپتومتری خراسان گفت: اپتومتریست ها جزء مشاغل خاص و زیر مجموعه ای از حرفه ی پیراپزشکی محسوب می شوند که با همکاری ارگان ها و نهادهای دولتی و مردم نهاد، با حل مشکلات پیش روی این حرفه به جایگاه اصلی خود در ایران خواهند رسید.

انتهای پیام//س

برچسب ها: اپتومتری ، شغل ، برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.