معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل گفت: تمامی طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان اردبیل که ظرفیت ایجاد اشتغال و کارآفرینی دارند باید توجیه فنی، مالی و اقتصادی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ محمدباقر بهشتی افزود: حوزه‌های سرمایه‌گذاری که با اشباع بازار تولید روبه‌رو هستند با محدودیت صدور مجوز روبه‌رو می‌شوند چرا که ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری و اشتغال باید متناسب با هدف‌گذاری درست و برنامه‌ریزی منطقی باشد.

وی شرط لازم یک طرح سرمایه‌گذاری را داشتن تخصص، حرفه و اعتبار لازم برای شروع آن طرح اعلام کرد و افزود: داشتن توجیه فنی، مالی و اقتصادی واقعی برای طرح‌های سرمایه‌گذاری از شرایط کافی برای شروع یک پروژه و طرح سرمایه‌گذاری است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل با اشاره به اینکه یک سرمایه‌گذار برای شروع یک طرح سرمایه‌گذاری بایستی تمامی جوانب را بررسی کرده تا به نتیجه برسد، تصریح کرد: هر دستگاهی که مجوز تأسیس طرح را صادر می‌کند، باید مسئولیت فرآیند انجام کار را نیز بر عهده بگیرد تا طرح به صورت کارشناسی شده در مدت زمان مشخص به نتیجه برسد.

بهشتی مدت زمان انجام و احداث طرح‌های سرمایه‌گذاری را بسیار حائز اهمیت خواند و خاطر نشان کرد: اگر طرحی در مدت زمان تعریف شده اجرا نشود آن طرح شکست می‌خورد و باید تلاش بر آن شود در مدت زمان مشخص پروژه مورد نظر مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی بر حضور کارشناسان و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در جلسات مرکز خدمات سرمایه‌گذاری با تفکر توسعه‌یافتگی تاکید کرد و ادامه داد: با تغییر نوع نگرش و با تفکر توسعه‌یافتگی راه را برای توسعه و پیشرفت منطقه خود هموار سازیم.

انتهای پیام/س

برچسب ها: اردبیل ، ظرفیت ، ایجاد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.