آیت‌الله دهدشت از استادان عالی و موسس مدارس شهید مطهری است و نزدیکان و شاگردان وی او را به عنوان الگوی جهاد فرهنگی معرفی کردند.

به گزارش خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران، یکی از کارهای تربیتی استاد دهدشت، آموزش احادیث به رفتار روزمره شهروندان برمی‌گشت که چگونه زندگی کنند، رانندگان اتوبوسرانی مشهد هر روز برای مسافران شهر یک حدیث را با صدای بلند می‌خواندند  بخشی از آن را تفسیر می‌کردند. 
 
تربیت آیت‌الله دهدشت باعث شد شاگردان اتوبوسرانی به فرزندان انقلاب تبدیل شوند و دو سال بعد درخواست داشتند با امام(ره) دیدار داشته باشند و این دیدار اتفاق افتاد و همه شاگردان در محضر امام(ره) پیروی از نظام و انقلاب را اعلام کردند.
 
جواد شوشتری از فارغ‌التحصیلان مدرسه شهید مطهری درمشهد گفت: از سال 64 که این مدارس در مشهدافتتاح شد فارغ‌التحصیلان زیادی در علوم دینی داشته است که همه با الگوگیری از استاد بزرگشان آیت‌الله دهدشت توانستند یکی از افراد موفق این شهر و کشور باشند.
 
وی  افزود: امیدواریم امسال که تلاش داریم با جهاد فرهنگی پیرو رهبر انقلاب اسلامی باشیم الگوهای بیشتری به جوانان این مرز و بوم معرفی کنیم آیت‌‌الله دهشت یکی از نمونه‌های جهاد فرهنگی در زمان‌های مختلف است.

انتهای پیام/                    

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.