در چارچوب دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال فولاد خوزستان مقابل السد قطر بازی را مساوی کرد و از صعود به دور بعدبازماند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،در چارچوب دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال فولاد خوزستان مقابل السد قطر بازی را واگذار کرد.



 




فولادخوزستان2-2السد قطر



ترکیب فولاد:

سوشا مکانی، ایوب والی، حسن جعفری، امید خالدی، عبدالله کرمی، شهاب کرمی، مهدی بدرلو (سالارزاده-80)، ساسان انصاری (اسماعیل شریفات-46)، سروش رفیعی، بختیار رحمانی و لوسیانو پریرا

سرمربی: حسین فرکی






در چارچوب دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال فولاد خوزستان مقابل السد قطر نیمه اول را 2بر0 واگذار کرد.

نادر بلحاج در دقیقه 16 توانست گل اول بازی را به ثمر برساند - See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930224001432#sthash.j9EK9qbK.dpuf
نادر بلحاج در دقیقه 16 توانست گل اول بازی را به ثمر برساند.

خلفان ابراهیم در دقیقه 29 با اشتباه سوشا مکانی به گل رسید.

در دقایق پایانی پریرا صاحب موقعیت گل شد که از جلوی دروازه توپ را به بیرون زد .

کیم دونگ جین از کره‌جنوبی قضاوت این بازی را برعهده داشت. وی به عبدالله کرمی از فولاد و عبدالکریم حسن از السد کارت زرد نشان داد.



نیمه دوم حملات گستردگی بیشتری پیدا کرد.

لوسیانو پریرا دقیقه77فولاد را صاحب گل کرد.

لوسیانو پریرادقیقه87 گل دوم را هم به ثمر رساند ولی فولاد از صعود به دور بعد بازماند.







در دقایق پایانی بازی ضربه سر امید خالدی با بدشانسی به تیرک عمودی السد برخورد کرد تا فولاد شانس صعود را از دست بدهد.

حواشی دیدار:

پیش از شروع بازی مسئولان باشگاه فولاد از رائول مهاجم اسپانیایی تیم فوتبال السد تقدیر و تشکر کردند و پیراهن فولاد را به او دادند.


در جریان بازی، دو بار بازی متوقف شد.

 یک‌بار زمانی که تماشاگران سنگی را به سمت کمک داور پرتاب کردند و یک‌بار هم در نیمه دوم زمانی که تماشاگران نور لیزر را روی صورت داور انداختند.

یادآوری:


 دیدار دور رفت این دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید.



تیم فوتبال السد در دیدار رفت که از رائول گونزالس‌ چهره سرشناس رئال مادرید بهره می برد، نتوانست در زمین خودش تیم فولاد خوزستان را شکست دهد.





در دیدار رفت نماینده کشورمان توانست در طول بازی بارها دروازه السد را تهدید کند و چند فرصت در دقایق پایانی بازی داشتند که حتی می‌توانستند برنده دیدار نیز باشند.


گفتنی ست : تيم هاي تراکتورسازي تبريز ، استقلال تهران و سپاهان اصفهان سه نماينده ايران در دور گروهي رقابت ها حذف شدند.




 

 



مرحله يک چهارم نهايي به صورت رفت (17 سپتامبر) و برگشت (30 سپتامبر و اول اکتبر) برگزار مي شود.ديدارهاي نيمه نهايي 22 و 29 اکتبر 2014 برگزار خواهد شد و مرحله  فينال نيز به صورت رفت و برگشت در تاريخي که بعدا اعلام مي شود، برگزار خواهد شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۰:۵۳ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
این بازی اصلا جذاب نبود بازیکنان ایرانی اصلا توان جسمی نداشتند. با دیدن این بازی متوجه شدم که چرا کی روش رو آورد به بازکنان ایرانی خارج از کشور چون میدونست از اینها آبی گرم نمیشه. در ضمن دیروز تو بازی برخی تماشاگر ها به بازیکنان السد سنگ و امسال سنگ پرت کردن که اصلا درست نبود. اون فردی هم که امد وسط بازی موجب اختلال در زمان پایانی شد. مجموعا آنچه که با عث این تساوی شد کم کاری بازکنان و کارای برخی از تماشاگران بود. این اصلا در شان کشور ما نیست. این تیم ها فقط بودجه خرج میکنند.
United States of America
ناشناس
۱۰:۰۹ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
باغیرتا

دمتون گرم
Iran (Islamic Republic of)
مجیدشهبازی از اصفهان
۱۰:۰۳ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
خدا به هواداراش صبر بده
Iran (Islamic Republic of)
عارف
۲۳:۴۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
خیلی حیف شد میتونستیم بازی راببریم ولی بدشانسی آوردیم .وبازهم داوری که تمام روحیه بازیکنهارو تخریب کرد به بازیکن السد نرسیدم خطا میگرفت وبلعکس برای فولاد چندبار خطا براشون نگرفت ولی درکل چیزی از ارزشهای فولاد کم نشد .فولاد قهرمان
Iran (Islamic Republic of)
ابو بشرا
۲۰:۳۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
حاج حسین فرکی و فولاد تا همینجا هم بیش از
توان خود زحمت کشیدند و نباید توقع داشت که
راه صد ساله را یک شبه بروند اما با باخت دو بر
صفر فولاد در نیمه اول دل ما را برای بچه های تیم
ملی و بازی مقابل آرژانتین کباب کرد!
آخرین اخبار